woensdag 24 oktober 2012

Fleur en Kleur op Woensdag

Ik heb er iets mee.... met insecten.
Dat wil zeggen dat ik in de dierentuin altijd graag naar het insectarium wil, het boeit me.
Maar ik vind ze ook best eng... soms....
bijvoorbeeld toen ik in mijn jonge jaren al fietsend in het bos een Vliegend Hert van wel 9 cm tegen m'n hoofd aan kreeg die daar vervolgens bleef zitten. Vond ik toch wel wat minder zegmaar.....
 
 
Zeg nou eerlijk.... met zo een flitsend kleurtje is zo een tor helemaal niet eng meer !
 
 
Ik kwam deze gezelligerds tegen bij de Zeeman, te grappig echt !
 
Fijne dag meiden en fijn dat jullie zo massaal reageren op mijn weggevertje !
 
 
 
Fleur en Kleur op Woensdag is een initiatief van Een Sneller Kloppend Hart.

27 opmerkingen:

  1. Hihihi leuk zo een bordje vol :-)

    Maar niet op je hoofd hoor .... ieuwwww :O

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, leuk, zo'n schaaltje vol!
    Ik ben wel benieuwd wat je er nu mee gaat doen of is het alleen maar bedoeld om een jeugdtrauma te verwerken?

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is wel de bedoeling dat ik er iets mee ga doen... maar wat... dat weet ik dan weer niet haha, inspiratie komt nog wel...

      Verwijderen
  3. owww zo zijn ze inderdaad veel vriendelijker om te zien.....gewoon lief zelfs ha ha.
    je weg gever is dan ook een topper van een blog geworden ha ha.

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja vliegende herten zijn iets anders dan bambi!
    (heb je al een spinnetje gehaakt met web?
    http://estreachikitu.blogspot.nl/2012/10/spinnetje.html)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spinnen .... daar ben ik helemaal geen fan van... iedere morgen moet ik de webben ontwijken hier voor de deur !

      Verwijderen
  5. Wat zijn ze zoo lief, vroeger toen ik nog zelf broeken voor de kinderen maakte, deed ik ze in transparant plastic en naaide ik ze als een zak op de broek. Beetje onduidelijk misschien haha, maar ze blijven leuk !!
    Fijne dag, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij Zeeman? Wat leuk! Mjah een echt Vlilegend Hert is toch wel iets anders dan een Bambi-met-vleugeltjes zeg maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die heb ik ook (en ook al die andere behalve de zee dieren hihi)
    Ik heb er allemaal magneten gemaakt,super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die andere heb ik ook gekocht... behalve de zeedieren haha!

      Verwijderen
  8. Deze zijn idd wel leuk, maar normaal krijg ik er letterlijk overal jeuk van! Ik heb ooit Arachnofobia gezien, ik heb er nog steeds littekens van... jakkie! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die cool! Op naar de Zeeman, zeg ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha! Ja, af en toe kom je daar leuke dingen tegen, hé? Ik moest vanmiddag nog even wat schoonmaakspulletjes hebben daar, maar dan kan ik het niet laten... en o, wat hadden ze een leuk pakpapiertje :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk, da's voor mij weer een reden om straks even de Zeeman in te wippen. Ik moet m'n lockmachine halen en Zeeman zit daar pal bij tadaaaaaaaa

      Verwijderen
  11. Hahaha, deze gekleurde vind ik wel leuk, maar voor de rest laat ik die insecten graag waar ze zitten, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In al die kleurtjes zien ze er best heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A jakkie, al die beesten... Maar toch zijn ze leuk! Ben blij dat ze van plastic zijn.
    Vroeger moest ik eens voor een tentamen gruwelijk veel leren over allerlei kleine beestjes. Als ik er aan terug denk krijg ik nog de kriebels...

    Grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook niet echt een fan van kriebelbeestjes (vooral spinnen ga ik gillend een blokje voor om), maar ik moet toegeven dat deze toch wel erg grappig en vrolijk zijn:-)! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zien er nu veel vriendelijke uit. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ieuw, een vliegend hert tegen je hoofd. Die nacht heb je vast niet geslapen.
    En als je zo van insecten houdt, heb je dan al het Insecten Kookboek geprobeerd. ;-)
    Vergeet je deze week mijn give-away ook niet?
    Jammer dat je je machine net hebt laten onderhouden, anders had ik je misschien nog 25 euro kunnen besparen.
    http://aankleedpopje.blogspot.nl/2012/10/wekelijkse-weggeef-woensdag-7.html

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ah die zijn leuk!! Ga ik stiekem ook even naar Zeeman zo.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was een dierenparadijs bij Zeeman! Heb me ingehouden en slechts 3 zakjes gekocht.... ;-)

      Verwijderen
    2. De volgende dag nog een paar zakjes gekocht.... we zijn hier allemaal in de ban van de Zeemandieren..... ;-)

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...