donderdag 6 december 2012

Dag Sinterklaasje...

Zooooooo....... de lieve goede Sint met zijn Pietengevolg is weer op weg naar Spanje, hier is de eerste sneeuw gevallen en dus gaan we een witte Kerst tegemoet.... toch?
Vandaag voor het eerst maar weer eens gaan lópen naar school. Dat betekent wel de vaart erin 's morgens want die sneeuw.... tja... dat vraagt erom om opgepakt te worden.... en dat doet Christian dan ook.... de heeeeeeeeeeeele weg. Morgen nog maar een kwartier eerder weg denk ik haha!

We hebben het heel gezellig gehad gisteren en we zijn ook erg verwend.

Christian heeft op school een Ajax-voetbal als surprise gekregen, gevuld met konijnenstro... heel veel confetti, ickee stikeez (ja ja daar zijn ze weer), een chocoladeletter en bouncing putty. Zie je hoé klein die stikeez zijn, net zo groot als een pepernoot !!
Laura heeft 's middags nog geleerd voor de 2 proefwerken die ze vandaag heeft (leuk bedacht van die school maar okee), maar 's avonds kon ze lekker meevieren! Ze heeft gekregen: een Blythe popje voor bij haar verzameling, een Blond-mok (Keep it Cool), een sjaalkol, Sims3 uitbreiding, een Hoe Overleef Ik tijdschrift, een boek Rosa in New York, bolletjes wol om mee te haken en een superzachte knuffeldeken.
Christian heeft Lego Ninjago gekregen, Lego City, goochelsetje, voetbalhandschoenen, een ketting uuuuh ben het even kwijt verder (oja ook zo een deken, maar dan in grijs - niet op de foto geloof ik).
En ik zei de gek heb 2 sprookjesboeken met mooie plaatjes gekregen, een bizar gave megabol acryl in neonroze, een sjaalkol, borduurgaren en een 101 woonideeën. En ook manlief heeft leuke cadeaus gekregen (niet op de foto), een boek, een dvd van Céline Dion (Live in Las Vegas), een blad Top Gear en véél marsepein.
 
En zoals gezegd maakte ik een lekker buffetje :
Was héérlijk.... en veel te veel natuurlijk, dus vanavond soepje erbij !
 
Ik ben ook nog behoorlijk creatief geweest gisteren, tussen de bedrijven door. En ik vind het zelf wel zó gaaf wat ik heb gemaakt. Hahaha dat kun je zo hebben hè, dat je érg tevreden bent met jezelf. Ik laat het morgen zien... maar eigenlijk kan ik niet wachten. Ik blijf er maar naar kijken, zó leuk ! :-)
 
Fijne dag !
xxx Syl
 

 

26 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij allemaal! Leuk hoor. Ik had tijdens pakjesavond een schaal met marsepein, kruidnoten in chocola en dikke brokken staan. Ben echt volledig los gegaan op die schaal, met later op de avond heel veel spijt, haha. Voelde me ietwat opgeblazen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh erg is dat hè, als je nét teveel gegeten hebt haha! Vandaag vasten dus :-)

      Verwijderen
  2. Gezellig hoor! Wij hebben ook net lekker door de sneeuw gelopen. Bij ons hebben de kinderen een extra dagje vrij. Kan dus niet beter vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaaaaaaaaaaa hoooooooooooooor ! Ik moet er zo weer uit.... om Christian op te halen. Nou ja, verschil moet er zijn hihi! Wel leuk voor jullie!

      Verwijderen
  3. Hier konden de kids ook niet wachten om naar buiten te gaan! Lopend, natuurlijk, naar school en zoveel mogelijk de diepe sneeuwlagen doorlopen... geweldig toch!
    Ik ben blij dat die ouwe weer vertrokken is hoor, de kids waren zo vreselijk druk en niet luisteren, vooral de jongste had er last van. Nu de gezelligheid van lampjes, kaarsjes en kerstgroen... heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Syl,

    Zou je het laatste bericht op mijn blog willen lezen??? ;)

    Lieve groet, Vera

    veranadine.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooooooooh net gedaan, ik heb vandaag nog niet de tijd gehad om blogs te lezen, maarre.... leuk leuk leuk !!!!! xxx

      Verwijderen
  5. Haha, de Sint is toch nen toffe mens hé !
    Je maakt me wel nieuwsgierig met dat laatste alineaatje zenne...
    Liefs!
    PS : er is post onderweg voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ben benieuwd Syl !!!

    En eindelijk is die sint weg...versier nu maar je huis voor KERST!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou lekker dan...nu wil ik het ook weten..hahaha, je moet NOOIT slapende honden wakker maken:-)) Jullie zijn lekker verwend door de Sint, blijft toch leuk...kadootjes uitpakken! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super verwennerij! Die lieve Sint toch! En wat ziet het buffet er ook heerlijk uit zeg. Wij gaan zaterdag Sinterklaas vieren. Zonder zo'n heerlijk buffet maar vriendlief gaat lekker koken. (is fervent hobby-kok dus dat moet goedkomen :P)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha... nou, dan zit het ook wel goed wat dat eten betreft !

      Verwijderen
  9. Nou, jullie zijn goed verwend. gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Iedereen verwend bij jullie thuis, leuk! Jullie zijn zeker allemaal braaf geweest :)
    Zo'n buffetje is altijd makkelijk en lekker ook natuurlijk.
    Ben benieuwd naar je nieuwste creatie, je houdt ons in spanning....
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, nu willen wij natuurlijk ook niet afwachten wat je dan voor gaafs gemaakt hebt tussendoor... XD
    Zo te lezen hebben jullie een prima feest gehad, daar kunnen jullie nog wel een tijd van nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, dat heb ik ook altijd; ik kan mijn ogen niet van mijn eigen maaksels afhouden... oh wat errug he.
    Wat een fijne cadeautjes allemaal. Onze kids zijn ook zo verwend maar ik ben blij dat de goede oude sint weer naar spanje is hoor.
    Je mag gewoon meedoen met de give away hoor, wat maakt jouw het nou uit dat je al een paar keer hebt gewonnen, daar kun jij toch niets aan doen? Lief dat je me in ieder geval wilt linken!
    Oh en ik ben zeer benieuwd naar jouw prachtige creatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. whoeaaaa nu ben ik stik nieuwsgierig !!!

    hihi, ben nooit zo in mn sas met mn maaksels
    kan wel dubbel liggen om mn eigen grapjes (de rest lacht dan niet)hahahaha is zoiets hetzelfde >?
    Jullie zijn zeker goed verwend zeg, vooral de sprookjesboeken vind ik super !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een feest voor de kinderen en het buffet ziet er wel heerlijk lekker uit!! Nog een fijne avond, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een "heerlijk" avondje hebben jullie gehad maar ik ben nu natuurlijk stiknieuwsgierig naar je nieuwste maaksel, kan niet wachten............

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. morgen meis... weet je het, m'n blogberichtje staat al klaar.... ik moet me inhouden!

      Verwijderen
  16. Zo te zien helemaal geslaagd! Leuke kadootjes, lekker buffetje...leuk hoor. Ben wel benieuwd naar wat je gemaakt hebt! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat moet vast een leuke sinterklaas zijn geweest voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Wil je even laten weten dat ik een lapje van je heb ontvangen in de lapswap.
    Heb er een blogje over geplaatst.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu ben ik ook wel heeeel benieuwd naar je nieuwste creatie!
    En wat zijn jullie heerlijk verwend!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...