maandag 3 maart 2014

Ik ♥ Snuffelen

En dan het liefst tussen de stofjes, hier mijn vintage stoffenbuit van de afgelopen weken.
Ik weet al precies wat ik ermee ga doen maar ik heb nog zoveel onafgemaakt haakwerk liggen, dat moet eerst.


Vanmorgen heb ik 2 zakken met kleding naar de kringloop gebracht, de kledingkast van manlief is even onderhanden genomen. Ik wist niet dat hij zoveel jassen en broeken had pffffffft, allemaal uit vervlogen tijden zegmaar. Ik heb nog wel een paar overhemden gered, die kan ik vast nog wel recykleren (of als verfschort gebruiken ofzo). Maar het ruimt wel lekker op zo, fijn gevoel. Ik ga straks verder met het hobbykamertje, want ik kan er niet eens meer naar binnen lopen. Dat moet anders, ik moet mezelf dwingen nu ook echt dingen weg te doen. Jullie horen wel of dat gelukt is haha!

26 opmerkingen:

  1. Een hobby kamer opruimen ?? wat is dat ??/ lukt hier ook nooit zo goed, tja en wie wat bewaard die heet wat zeg ik altijd maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat je vast lukken! ( het opruimen) Ben benieuwd wat je gaat maken van de stofjes. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat had ik ook met een kast in de hal, ik kon hem niet meer opendoen, of alle spullen kwamen me al tegemoet, zo'n rommel was het. En ik heb heel veel weggedaan, voor mijn doen! Zelfs mijn voedingsbeha's had ik nog bewaard, haha. Met pijn in mijn hart stond ik bij de textielbak :-)
    Maar je weet wat ze zeggen...opgeruimd huis, is opgeruimd hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is natuurlijk altijd wel onwijs handig om je voedingsbh's te bewaren natuurlijk :-) Maar ik begrijp het gevoel hoor.

      Verwijderen
  4. Leuke stofjes en sterkte met het opruimen! groetjes,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stofjes! Succes nog met opruimen, ik moet daar ook nodig aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt mij een echte lenteschoonmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lastig he, al die klusjes in je hoofd, pfff!

    Succes ermee, en beloon je zelf maar met iets fijns als je weer iets hebt afgerond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook in de opruimmood? hier ook, lekker kasten leegmaken en dingen wegdoen of houden voor recyclage, gebeurt hier ook, plezant!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijk he...dingen weg te doen....ik probeer ook niets meer erbij 'op te slaan'op mijn hobbyzolder om eens ooit wat mee te maken,maar eerst eens dingen te maken met wat ik nog heb liggen aan materiaal en wolletjes ;-).....al valt dat niet altijd mee,ha,ha!


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vond zowaar een zak (nieuwe) wolletjes waar ik het bestaan niet meer van wist, sssslecht! Maar die doe ik weg, yep... gaat gebeuren... denk ik... Ik heb ook al een zak vol met papiertjes om weg te gooien. En nog is het een puinhoop. Waar laat ik het allemaal, nou hoor!

      Verwijderen
  11. Dat wordt moeilijk ... dingen wegdoen :-) Ik duim voor je dat het lukt! En dat worden weer kunstwerken van deze stofjes, inclusief de overhemden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lees vaak dat een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd hoofd. Klinkt goed toch? Als jij nou test of dit klopt dan ga ik daarna beginnen met ruimen in huis ;) Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ai...wegdoen...ik wens je heul veul succes meis. Ik heb totaal geen last van uitpuilende kasten en bakken, hou altijd alles keurig bij *kuch* :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. opruimen ik vind het knap! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijke lappen heb je op de kop getikt!!
    En, opruimen is een rot werk, maar uiteindelijk geeft het wel een heel voldaan gevoel (als het af is). Weg doen heb ik eigenlijk nooit zo moeite mee. Heb ik dat nodig? Nee? Weg ermee... Ja? Dan mag het blijven.
    Mijn kinderen weten dat en zo heb ik ze jaren lang zo ver gekregen hun kamer zelf op te ruimen. (Ik heb immers weinig van hun kamer nodig ....haha...)
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh dat blauwe bloemetje links onder, smelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed bezig! Soms is het heerlijk om dingen weg te doen en ruimte te maken, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Succes! Volgens mij hangt het opruimvirus een beetje in de lucht.
    Hier is vandaag de administratie eens flink onder handen genomen....
    Ze zeggen wel eens papier is geduldig, tjonge dat ligt daar maar te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Voorjaars opschoondrang ;-) ik heb er ook 'last' van! Succes, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een leuke stofjes scoorde je! Vooral die onderste kleurige plaatjes trekken mij aan ;).
    En leuke snailmail post zag ik in de post hiervoor, daar komt het bij mij gewoonweg niet meer van...weet ook niet waar ik al die snailmail post moet laten dus concentreer mij op stofjes hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goeie buit!! Jij zit echt vol ideeën altijd, leuk hoor!!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...