donderdag 15 mei 2014

Happy

Happy.... werd ik van mijn aankopen bij de kringloop.... lekker snuffelen tussen heeeeeeeeeeel veel rekken..... heerlijk!

Voor die paar euro kan ik het zelf niet haken en gelukkig zit 't perfect (ik heb nooit zin om te passen daar).

Ik vind watervalletjes altijd mooi en dus ging deze simpele zwarte ook mee.

Deze vond ik ook leuk, een fijn soepel shirt.

En van deze schoot ik in de lach maar ik vond het stofje wel mooi dus hier ga ik wat anders mee doen. Ik heb al een idee, nu nog goed uitvoeren. 

Nou, Syl is weer helemaal 't vrouwtje :-)

18 opmerkingen:

  1. Leuke & frisse kledingstukken heb je gescoord ...
    Het gehaakte shirtje vind ik super mooi ...
    Nog een fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer goed geslaagd! Geniet van je nieuwe garderobe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele goede koopjes hihi
    Dat gehaakte truitje is helemaal top ;)
    Ben benieuwd hoe je de bloemetjes gaat buiten zetten haha
    Maar dat zullen we binnenkort als het gelukt is wel zien...

    Fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mensen al niet weg doen he...mooi die eerste !!..bofbips !! liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, leuk toch om daar zo goed te slagen!
    Bij ons heeft de kringloop geen kleding.
    Veel plezier ermee...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zooo..heel geslaagd geshopt! Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jij ook al happy met je kringloop aanwinsten...bij mij kriebelde het ook...ik richte me bewust alleen op stofjes, nou ja dekbedhoezen en scoorde er twee, zal ze snel showen ;).
    Maarreh geweldig leuke aanwinsten heb je, vooral die eerste is mooiiii. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stukken heb je gescoord vooral die eerste vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een mooie exemplaar heb je gevonden. Natuurlijk ben je hier trots op ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super! Dat haaksel is wel heel bijzonder ja.
    Ik kocht laatst een spijkerbroek bij de kringloop voor 1,50 bleek er een tientje nog in de zak te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat een heerlijke en mooie kringloopscores Sylvia!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het grijze shirt is mijn favoriet! Die lijkt me heerlijk zitten!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zijn leuk, vooral de bovenste! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi, het blije gevoel spat van je blogberichtje af, het is je van harte gegund :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...