woensdag 27 augustus 2014

Terug van weg geweest...

De kinderen gaan alweer even naar school en lijken al goed in het ritme te zitten.
Voor mezelf geldt dat niet, ik ben het ritme gewoon helemaal kwijt.
Het kost me moeite om het heerlijke vakantiegevoel los te laten.

Want wat was het ontzettend leuk in het Drentse land. Dit jaar dus wél een vooraf geplande vakantie in Nederland, vanwege het mooie weer last-minute geboekt.
Borger Hunzedal, superleuk vakantiepark met een groot meer, een zwembad, volop activiteiten voor de kids en natuurlijk een prachtige omgeving. Maar meer dan wat zon, zand en water hebben de kinderen eigenlijk niet nodig.


We hebben heel veel gedaan en ook veel van de omgeving gezien, natuurlijk ben ik ook creatief bezig geweest.

Voor vandaag is de steen droog, zon dus!
Geniet ervan.
xxx

24 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Hunzedal werkt mijn vriendinnetje! Aan de foto's te zien hebben jullie heerlijk genoten! Probeer toch dat vakantiegevoel een beetje vast te houden, dat is zo lekker!!!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow echt? nou die heb ik dan vast wel gezien haha

      Verwijderen
    2. Ze heeft de leiding over het recreatieteam, dus die ben je vast wel tegen gekomen!!!

      Verwijderen
  2. Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hadden ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk verblijf, zo te zien :-) Leuk overzicht van veel leuke belevenissen! Fijn dat je er weeer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Echt een heerlijke vakantie zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat snap ik dat je na zo'n heerlijke vakantie moeite hebt dat vakantieritme los te laten XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom terug in blogland fijn dat het een heerlijke vakantie was.....koester de herinnering....leuk die steen..!....nog nooit gezien!...liefs Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom terug! Fijn dat jullie een heerlijke vakantie achter de rug hebben. Hier zit iedereen weer lekker im het dagelijkse ritme. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van Drenthe! Daar kun je nog wel een tijdje op teren. Geniet nog maar even lekker na.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar! Ikkomzelfs nog niet aan bloggen toe.. Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker vasthouden mop .... is altijd veels te snel weer back to normal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh heerlijk lieverd dat jullie zo van deze vakantie genoten hebben. Ik weet nog goed dat je vorig jaar zo'n stress had en al dat gedoe rondom je vakantie...
    Kan me voorstellen dat je nu effe wat moeilijker opstart...och ja gun jezelf maar de tijd, je bent snel genoeg weer terug in een nieuw ritme. Nog dankjewel voor je snelle reactie, tzt gaat het helemaal goed komen ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij mij beginnen ze maandag weer. Een ritme is helaas nog ver te zoeken.

    De collage van Drente ziet er erg leuk uit!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk dat het dit jaar is gelukt om lekker op vakantie te gaan!
    Je hebt het gewoon nodig om er even helemaal tussen uit te zijn. Aan de foto's te zien hebben jullie lekker genoten. En ach dat ritme...komt vanzelf weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welkom terug! Fijn dat jullie hebben genoten, dat is ook te zien op de foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zag er een geslaagde vakantie uit! Probeer het nog maar even vast te houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie hadden een leuke vakantie, geniet er nog wat van na met de foto's zou ik zeggen. Helaas starten de scholen dan weer op en moeten we weer gaan werken, het is niet anders.
    Knap weerstationnetje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk Sylvia, wat hebben jullie genoten van de vakantie als ik zo de foto's zie.

    Geef jezelf de tijd weer in het ritme te komen. Alles komt goed ☺


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig het Hunzedal daar heb ik mijn 16de verjaardag gevierd maar toen was het nog een simpele camping!! Hopelijk vind je snel je ritme van alledag weer teug, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo,

    Een beetje late: welkom terug en aan u en uw zoon een gelukkige verjaardag.

    Wat hebben jullie lol gehad daar en mooi weer!

    oh ja, en ik zie ook een happy face in het fruit.:-)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie reportage!! En fijn te lezen dat het een echte geslaagde vakantie was, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...