maandag 22 september 2014

Nieuwe Haaksels

Mijn handen staan niet stil, er ontstond weer veel leuks.
TV kijken doe ik alleen als ik óók kan haken, anders word ik onrustig.
En bovendien.. gisteren deel 2 van Nieuwe Buren gekeken. Ik had daar gezien de teasers veel van verwacht maar tot nu val ik bijna in slaap, zoooooo traag pffffft.








Harmony Shawl in het prachtige Fenna garen.

En Fenna in een totaal andere tint

Omslagdoek Rose Fields

Down by the sea in Royal Blue

en het zal niet verrassend zijn dat er nog veel meer in de maak is !




23 opmerkingen:

  1. Wauw wat productief bezig zeg.
    Vind je kleurrijke haaksels prachtig!
    Mooi gedrapeerd ook.
    Je hebt stijl :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, je handen staan inderdaad niet stil! Wat een mooie resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker productief bezig geweest!!! Ziet er stuk voor stuk weer prachtig uit, ben helemaal fan van de eerste! Leuk patroon!

    Ik heb aflevering 1 van de serie gezien, mwoah... Aflevering 2 opgenomen en moet ik nog even terug kijken. Ik had ook voorstukjes gezien waarbij ik dacht, dat is vast leuk, maar tot nu toe....

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent druk aan de haak zeg ...
    Zo'n mooie omslagdoeken ...
    De fenna is gehaakt in zalige kleuren ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, nou bezig bijtje wat een mooie omslagdoeken heb je gemaakt, vooral die fleurige Fenna vind ik top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal mooi maar speciaal de bovenste met al die vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat is het veel als je het zo bij elkaar ziet! En allemaal mooi!
    Ik vind vooral de 2e mooi :-) Ik kijk alweer uit naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slaap jij af en toe ook nog eens??? Wat heb je veel gehaakt in korte tijd!! Hele mooie sjaals, stuk voor stuk! Die gaan succes hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een mooie doeken heb je weer gemaakt... Prachtig!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk. Tijd omm te gaan leren haken.
    Groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg, die eerste is gaaf! Wat haak jij veel (en snel). Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig, ze zijn erg leuk geworden! Ik moet afl. 2 trouwens ook nog kijken, is opgenomen, ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is haken toch fijn hè :-) en jij gaat ook als een speer zeg ...prachtige sjaals ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die eerste, liefde op het eerste gezicht.!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed bezig, mooie herfstcollectie :) En goed te horen dat ik niet de enige ben die niet kan stilzitten voor de tv. Ik denk dat ik toch eens moet leren haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whahaha...zo gaat dat hier ook hoor, tig werkstukken tegelijk en haken bij de t.v.gewoon 'alleen' televisie kijken, kan ik geeneens meer en wij vrouwen kunnen ook gewoon twee dingen tegelijk! Je doeken zijn allemaal mooi geworden!! Nieuwe buren heb ik (nog) niet gezien, valt een beetje tegen dus...
    xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben ook altijd bezig aan de TV, alleen bij de Deense en Zweedse series kan ik niet haken of breien, want dan begrijp ik er niks van :-) Jouw collectie is prachtig!! Ene ... dank je wel voor je hele fijne verjaardagspost!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kleuren dat Fenna garen! Heb nieuwe buren 1 x gezien nu...ehh weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb jij het boek gelezen, ik wel dus weet hoe het afloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kleuren dat Fenna garen! Heb nieuwe buren 1 x gezien nu...ehh weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Heb jij het boek gelezen, ik wel dus weet hoe het afloopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...