woensdag 1 oktober 2014

Blikken-Tic

Ik heb een Blikken-Tic
Yep... ik geef het toe...

Dit Zaanse Verkade schatje kon ik toch niet laten liggen, ik vind 'm zo gezellig met die kleuren en de vrolijke afbeelding. En het is ook nog eens mooi groot. Nu eens gaan bedenken wat ik er allemaal in ga bewaren.

En ik ben nog steeds onwijs aan het opruimen, vandaag wordt er ook weer heel veel opgehaald.
Ik geef het gratis weg, of ik ruil voor een pak koek of ik krijg er een eurootje voor.
Iedereen blij !


25 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad en hip en gezellig blik ...
    Veel plezier ermee ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig blik, die zou ik ook hebben meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer leuke blik. Die zou ik ook niet laten liggen hoor.
    Kan altijd van pas komen, desnoods zelf koekjes bakken en in de doos bewaren :-)
    Nog een fijne en zonnige dag verder, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blik op oneindig!
    Heel erg leuk blik weer! Straks heb je helemaal geen rommel meer over om in al die leuke blikken te doen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf blik hoor! Die zou ik ook meenemen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar dit blik doe je denk ik niet weg hè. Want echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi blik, wie doet dat nu weg?????
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leukerd weer zo heb je vast al een hele verzameling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die oude blikjes zijn zo leuk! Ik zeg dan altijd maar tegen mezelf dat een blikje altijd wel te gebruiken is om spulletjes in te doen, ruimt de boel ook weer mooi op voor het oog. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je stopt niet met opruimen hè .....niet te veel wegdoen hè, krijg je later spijt van :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he, opruimen. Ik ben er ook mee bezig.....gaaf blik trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da´s een mooi blik!! Kan je ook gewoon koekjes in doen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat geeft het ik heb ook een blikken tik, tik, tik....
    Maar jou vondst is super mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk blik zou ik ook meegenomen hebben hoor;-)) en lekker dat je zo aan de opruim bent, is soms gewoon nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het echt prachtig! Die tekeningen zijn mooi.

    www.huisvlijt.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk blik! Wat een leukerd, die ken ik nog niet en ik heb vroeger als tiener jaren lang blikken verzameld...toen ik ben gaan samenwonen heb ik er weer een hele hoop verkocht. Maar op zolder ergens in een doos heb ik er nog staan die op een mooi plekje hier in huis of in ons droomhuis to be wachten. En natuurlijk heb ik mijn aller aller mooiste wel gewoon in huis staan te pronken.
    Wow goed van je dat je zoveel opruimt en weggeeft, ik doe dat wel maar in veel mindere en rigoureuze mate ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig, dat blik!!
    Ik ben ook aan het opruimen en organiseren! Als eerste mijn naaikamer...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke blog en post ik kwam hier via andere bloggers terecht
    zal zeker volgen en lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooo, wat een gezellig en vrolijk Verkadeblik! Je hebt me verder zeker geïnspireerd tot opruimen:ik ga de zolder aanpakken! Groetjes Plien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...