zaterdag 5 september 2015

Herfst

Een paar weken geleden kwam ik een leuk patroon tegen op de site van by Claire.
Ik moet zeggen dat ik dit wel eens eerder ben tegen gekomen (deze steek bedoel ik dan).
byClaire gebruikt (uiteraard) het dikke byClaire garen in véél kleuren maar ik koos voor een wat rustiger palet. Ik gebruikte Julia in twee kleuren en haakte het op naald 8. Ik heb de doek wel flink groter gemaakt.

Dit garen is een acryl/wol mix en het voelt heeeeeeel warm en zacht.
Ik vind 'm zelf erg mooi geworden.
























Helaas is voetballen afgelast vandaag dus de volgende doek staat alweer op de naald :-)
 


 

27 opmerkingen:

  1. Mooi is-ie! Ik ga straks wol kopen om te haken, een dekentje voor mijn kleinzoon in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er lekker warm uit.
    Je hebt wel het patroon aangehouden maar meer toeren gehaakt? En hoeveel wol heb je uiteindelijk nodig gehad?

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja gewoon patroon aanhouden en gewoon doorgaan tot hij groot genoeg is, of in mijn geval tot de wol op is. Dit zijn 4 bollen van 100 gram ongeveer.

      Verwijderen
  3. Hij is inderdaad erg mooi geworden en heerlijk neutrale kleur!ik ga met de Julia in oudrose de ananasomslagdoek haken....zucht verschillende wip's liggen dan...maar afwisseling is wel fijn.Als ik nu ook nog eens wat kwijt raakte! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooow heerlijk, het haakt fijn weg dit garen. Ik ben nu met een doek in zandkleurig Julia bezig. Het houdt je van de straat hihi.

      Verwijderen
  4. Hij is inderdaad wel heel anders zoals je bij mij zei, maar daarom zeker niet minder mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Syl, heel mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb net de groene julia gekocht...mooooi! Ga zo beginnen!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij al veel gehaakt de laatste tijd zeg, zoveel sjaals gehaakt en allemaal even mooi! Ik kan best geloven dat je blij bent dat je haakt.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is hij zo een stukkie groter en in deze kleuren!! Ik heb de Julia inmiddels ook gevonden...heerlijk zacht inderdaad! Alleen heeft onze Zeemeneer hier heel weinig helaas, maar misschien komt het nog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LEUKE BLOGJE, BEN NA EEN PAAR MAANDEN WEER TERUG IN BLOGLAND, AND BEN GAAN KIJKEN,IK VOLG BLOGJES DAT TE MAKEN HEBBEN MET HAKEN, KOKEN, FOTOGRAFIE, EN LEUKE MOMENTEN VAN HET LEVEN, KIJK NAAR OM MEER TE GAAN BEZOEKEN...GROETJES.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je bent gestopt met bloggen? Hectisch jaar achter ons en dacht ineens aan je blog.
    Alles okay?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah ik zie dit nu pas. Inderdaad ook hier bizarre tijden :-( Inmiddels alles weer redelijk op de rit met de kinderen in een ander huis en dat bloggen tja... wie weet komt het ook weer

      Verwijderen


  12. Thank you So much for this Important and Useful Information.

    Background Removal Service

    BeantwoordenVerwijderen

  13. شركة شام للخدمات المنزليه تقدم افضل خدمات المنازل بالدمام والمنطقة الشرقيه وذلك بافضل الاسعار واعلي معايير الجوده والاتقان ، ولمزيد من المعلومات عن كافة الخدمات التي تقدمها الشركه الرجاء زيارة الرابط التالي
    شركة تنظيف منازل بالدمام
    او هذا الرابط
    شركة تنظيف مجالس بالدمام شركة شام
    اخيرا اعزائي العملاء وليس اخرا يسعد جميع العاملين بشركة شام المثاليه للخدمات المنزليه الحصول علي شرف خدمتكم لذا لا تتردد واتصل بنا الان واحجز خدمتك المرجوه ونحن بخدمتك .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160 000 men and women are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to drop 1-2 lbs every night while they sleep.

    It is easy and works on anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it with water half full

    2) And now do this crazy hack

    you'll become 1-2 lbs lighter as soon as tomorrow!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The amazing info you share with us! Amazing Post, Thank you for sharing this post really this is awesome and very useful, Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Welk garen gebruikte je voor de herfstsjaal en waarom koos je voor dat garen? Regard Telkom University

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...