vrijdag 2 maart 2012

Een Wat-Zullen-We-Eens-Doen-Dag

Je hebt van die dagen die anders lopen dan vooraf gepland.
Vandaag is zo een dag.

De hele familie vrij zo op de laatste vrijdag van de vakantie.
Er werden dus (vooral door mij) plannen gesmeed om een uitstapje te maken.
Maar álles wat ik opperde, niks was goed.
Afijn, we bedachten dat we dan naar de Linnaeushof zouden gaan, een speeltuin is altijd leuk toch.
Gelukkig keek manlief nog even op de site, ergens verstopt stond dat de speeltuin pas eind maart open gaat! Werd 'm dus ook niet.
Vanmorgen een trage start, niemand had haast leek wel.
Geen leuke film hier in de bios (en dat vind ik eigenlijk ook niet een dagje uit, althans, niet echt gezellig).

Ik was er dus vanmorgen wel een beetje klaar mee, dan maar niet weg hoor!

Ik wilde al een tijd een andere uitstraling op mijn blog, vanmorgen dus het e.e.a. uitgeprobeerd.
Dit vind ik wel vrolijk, hoewel het nog niet helemaal naar mijn zin is, verandert misschien dus nog. De kleurtjes vind ik in ieder geval wel helemaal mooi.

Manlief is uiteindelijk met Christian naar de Arena voor een rondleiding, Christian helemaal door het dolle, zo grappig! Maar ja... Sylvia en Laura in de Arena... mwah... worden we ook niet heel blij van. Dus.... wij gaan voor een make-over.... bij de kapper dan welteverstaan. Dat hebben we al veel te lang uitgesteld en intussen hebben zo een beetje elke dag een bad-hair day !


We bedenken altijd dat we iets geks willen, iets anders dan anders.


De voorgenomen make-overs hier resulteren meestal in gewoon de puntjes eraf dus heel spannend zal het dit keer ook niet worden. Of misschien toch ?





15 opmerkingen:

  1. Je nieuwe layout ziet er in ieder geval erg gezellig en kleurrijk uit...
    Liefs Lieke
    http://liekeslife81.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat vervelend dat niemand iets wilde....nou ja, naar de kapper is ook lekker toch :)
    En je blog ziet er leuk uit zo! (ik moet ook hoognodig iets doen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. ooooooooh my.... ik kon wel janken toen ik klaar was.... knippen ging okee maar mevrouw vroeg of ze het even moest drogen. Okee, ik zei nog doe maar want zo durf ik niet over straat.... hád ik het maar gelaten! m'n haar in slierten stijl langs m'n hoofd en toen ik er iets van zei kreeg ik een snauw dat ik toch een lok wilde. Ja zeg ! Grrrrrrrrr thuis dus de carmen-set erin, veeeeeeeel beter. En deze dame gaat mij niet meer kappen, zoveel is zeker.
      Nu is het weer goed hoor maar wat had ik de P in !

      Verwijderen
  4. In ieder geval is het goed gekomen met je blog, ik vind je layout er heel leuk uitzien!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat mooi is je blog geworden!!! viel me direkt op!!!
    heb ondertussen gelezen dat de metamorfose van je haar niet zo super gegaan ... ik ben ook altijd bang om iets nieuws te proberen om die reden haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke nieuwe lay-out.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och hemel, mijn arme oogjes, het is wel een heel klein lettertje geworden in je nieuwe lay-out... dacht ik. Maar toen ik op "reageren" klikte kwam het oude lettertype weer terug, zeker een bugje in blogspot. Leuke lay-out, lentegevoel! En wat een schattige popjes, vooral die met de krulspelden vind ik leuk ;) Gave kaartjes heb je laatst gescoord bij de kringloop! Fijne vakantie!
    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooh kleine letters ? mmmm misschien kan het nog wel groter ja...... ik ga nog wel even wat proberen!

      Verwijderen
  8. Wat leuk zo zeg, je nieuwe lay-out!! Lekker fris en vrolijk...

    Wel balen dat het kappersbezoek niet beviel.. Heb dat probleem ook altijd gehad, maar heb nu gelukkig een kapper die wel snapt hoe ik het wil hebben...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via de mobiel ziet je blog er ook leuk uit hoor, lekker fris. En over de kapper gesproken...op de een of andere manier krijg je het nooit zoals je het zelf graag wil. Zodra ik thuis kom, frunnik ik net zo lang aan m'n haar totdat het naar m'n zin zit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doe ik dus ook altijd ! Maar nu had ik geen auto en moest ik een behoorlijk stuk lopen over straat, dat wordt wat lastig incognito haha !

      Verwijderen
  10. Leuke kleurtjes zo je nieuwe layout!
    Ik kom niet verder dan de standaard achtergrondjes (ik snap er geen puntje puntje van anders hihihihihi)

    Wat balen altijd als de kapper dan net weer niet leuk afloopt. Heeeeel herkenbaar (hoe vaak ik niet thuis gewoon mijn kop weer onder de kraan heb gestoken ....) Is ook best moeilijk een "goeie" te vinden vind ik. Ik ben al meer dan 1,5 jaar niet geweest (bloos). Ging sowieso van kort naar lang en er mag nu best wel wat meer vorm in nu het langer wappert .... maar tot nu toe knip ik zelf een beetje (hier en daar en dan weer hier en dan weer daar hihihihihi)

    De begeleidende make-over-plaatjes die je hebt gebruikt zijn schitterend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaawel dat kun jij ook hoor !

      Ik vind het knap dat jezelf kunt knippen!! Dat durf ik echt niet.

      Verwijderen
  11. uuuuuh wit met hanekam.... ik geloof niet dat dat iets voor mij is haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...