woensdag 11 juli 2012

Recycle Syl

Tja.... recykleren, ik kan echt niet meer stoppen. Laura zei... en jij dan? Ze heeft gelijk.... dus.... Hema rokje erbij gepakt als patroon en.... dit is 'm dan geworden, Syl in een gerecycled rokje, gemaakt van allerhande shirts en de tailleband is het gesmockte bovendeel van een top.

De pretletter op de achtergrond geeft ook even aan wat ie er van vindt haha !
In eerste instantie heb ik Christian foto's laten nemen maar dat was niet zo een succes... 't rokje stond er niet op zegmaar en dat was toch waar het om ging. Dus.... foto genomen in de spiegel maar weer en hieronder het rokje duidelijker in beeld.


Gaat lekker mee op vakantie ! Desnoods trek ik er regenlaarzen onder aan haha !
Nou even serieus.... het zal toch nog wel een keertje mooi weer worden ?

Ik heb ook nog een top voor Laura klaar, laat ik nog wel zien, die is wel erg leuk geworden al zeg ik het zelf.

36 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Ik hoop toch ook dat het nog beter weer wordt zenne!
    Hier giet het weer pijpenstelen en mijn kindjes spelen zo graag buiten :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, jullie hebben vast een hoop lol gehad tijdens het fotograferen.
    Je rokje is leuk geworden! Echt een rokje voor op vakantie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk rokje is het geworden. Goed dat je dochter zo even aan je denkt ;-)
    Voordeel van dit soort rokjes is dat het prettig draagt en dat t op vakantie makkelijk uit te wassen is en snel droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit vind ik een superleuk rokje!
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het een superrokje geworden! (en wat een leuke pretletter :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk rokje geworden en met rubberlaarzen eronder helemaal súper!
    Hoe kom jij toch aan al die mooie stofjes, de mijne zijn altijd effen !?

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uuuuh kringloopjes uiteraard, gewoon door die rekken neuzen :-)

      Verwijderen
  7. Lijkt beetje op die rokken van desigual...
    Haha, je zoon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk geworden.
    En die pretletter maakt t plaatje compleet. Schitterend hihihi!
    Joh desnoods anders een 3/4 legging eronder mocht t weer niet meewerken. Dat staat toch ook leuk!

    Is echt a la desigual!!!!!! YEAHHHHHH!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al is het straks 15 graden in Frankijk, ik loop mét blote benen, in dit rokje, op slippers... ik doe net of ik gek ben !

      Verwijderen
  9. super foto van jezelf met Christian!!!
    leuke rokskes: daar moet de zon toch van gaan schijnen ;-)
    inderdaad: wat een ***-weer!
    wij blijven dit jaar thuis, kwestie van sparen voor volgende zomer trug richting Azie te kunne vertrekke :-(
    we proberen er t beste van te maken!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah jaaaaa daar moet je wel even voor sparen, maar dat zal het dubbel en dwars waard zijn toch!

      Verwijderen
  10. Dit rokje vraagt gewoon om lekke foto's, leuke laarsjes eronder en mooi weer!! Super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met recycleren kan je altijd zo'n leuke spullen maken!
    Dit rokje is echt knap.
    Laat de zon maar komen !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O, wat een mooi rokje en leuk om een glimp van je waar te nemen Syl!!Hopelijk ga je hem veel dragen of het nou met of zonder regenlaarzen is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk voor jezelf, heel tof!! Verslavend hè.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha en je wilt niet wéten wat ik hier nog aan tricot shirts heb liggen, het is alleen altijd zo een puzzel, genoeg te doen dus.

      Verwijderen
  14. Hey wow mooi rokje. Was vanmorgen effe bij de bovenbuurvrouw (hier in de reacties;)), maar niet van grijs op bezoek en ze heeft een tutorial staan. Maarreh wat ik vragen wilde als 'naaien voor dummies uhm blondines' je schrijft "het gesmockte bovendeel van een top". Uhm wat betekent dat, dat je een stuk van een topje hebt gebruikt en op een bepaalde manier hebt omgenaaid/genaaid? En heb je dan gewoon een stuk van een goed passend topje gebruikt en dan helemaal rondom? Ik is echt nog een leek. Maar wil dolgraag zelf zo'n rokjes gaan maken recyklerennn...
    Warme creatieve groetjes van Susan die weer gerecycled heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was inderdaad het gesmockte bovendeel van een zwarte top/tuniek (waar dus al elastiek in zat) waar ik helemaal niets aan gedaan heb. Alleen de bandjes eraf geknipt en aan de rok gezet, ik had dus de mazzel dat die maat goed was. Maar je kunt ook gewoon een t-shirt gebruiken die je dan dubbel klapt.
      Bij 'haar van hierboven' kun je bij haar berichtje over NEON (van een paar weken gelee) ook zien hoe ze tops gebruikt als tailleband.
      Het is zo leuk om te doen Susan, gewoon proberen. En je kunt natuurlijk ook altijd boordstof kopen en dat eraan zetten als tailleband.

      Verwijderen
  15. ik vind hem super! en dikke duim voor morgen! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk issie geworden! Hahaha, natuurlijk stond het rokje steeds niet op de foto...je maakt toch geen foto zonder hoofd?! :)
    En de zomer komt nog! Echt! (toch?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. daar zit 't 'm nou net... soms wil mijn hoofd niet hahahaha

      Verwijderen
  17. Je bent een kei in recycleren, mooi.Zelfs met laarsjes zal het superleuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, je mag je naam inderdaad wel veranderen in Recykleer Syl. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel leuk gedaan.. heb zondag ook naar een rommelmarkt geweest en m'n eerste stuks gekocht.. maat 48, groot genoeg om iets anders van te maken.. iets heel chique, lekker ouderwets model maar chique stof.. daar komt een jurkje voor mijn kleindochter uit.. binnenkort te zien.. kei leuk zo rommelen op een rommelmarkt/kringloop.. super..eurootje hier, centje daar, kost niks.. tof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooojaaaaaa geweldig en heerlijk een maat 48, dat geeft lekker veel stof. Ben erg benieuwd wat dat voor resultaat geeft!

      Verwijderen
  20. Wat is hij super leuk geworden zeg! ennuh ik ga voor je duimen hoor! voor prachtig weer zodat je heerlijk over het strand kan paraderen zonder regenlaarsen!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou, strand is niet te bekennen waar ik heen ga, maar ik wil wel graag een modeshowtje houden bij het zwembad en zo... zonder regenlaarzen ;-)

      Verwijderen
  21. Wauw! Echt heel hippe rokjes! Daar hoef je niet voor naar Barcelona ;-) (Disigual) !!!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow... erg leuk rokje, een slipper staat super, maar regenlaarzen heeft ook wel wat hoor! Voorlopig regent het nog helaas, maar we blijven positief!
    Fijne vakantie, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh nice! Een superrokje voor jou en een hele leuke foto! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk,vindt het zo knap.ik wil het ook eens gaan proberen maar eerst moet mijn werkkamertje klaar zijn :P
    fijn weekend het zonnetje schijnt hier nu eindelijk.X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...