maandag 12 november 2012

Kringloopjes no. 32

 
2 lieve bordjes van GreenGate
een grappig retro speeltje
 
 
De heerlijke chocolaatjes die ik zómaar kreeg van lieve Katrien doen het ook mooi op dit bordje.
Ik geniet echt van deze chocola, zó lekker (en kids en manlief hebben het nog niet ontdekt... jippie)
 
 
een kommetje met roosjes
 
 
een leuk vogeltje
 
 
met zijn vriendjes
Ik wil deze wezentjes eigenlijk niet wit laten, iemand een tip hoe ik dat aan moet pakken? Zou ik daar gewoon porseleinverf voor moeten gebruiken of kan dat ook anders?
 
 
en een gezellige bromtol met vintage plaatjes... wat moet ik met een tol... uuuuuh geen idee maar ik nam 'm tóch mee haha
 
 
Fijne dag !
x Syl

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes heb je gescoord.
    Dat rose beestje vind ik erg schattig.
    En die tol is inderdaad te leuk. Hopelijk vind je er een leuke bestemming voor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die chocolaatjes zie er zeker lekker uit!!! niks zeggen hihi zelf opeten allemaal!!!
    en wat een leuke spullen heb je weer op de kop weten te tikken, toen ik vroeger nog auto mocht rijden ging ik er ook vaak heen, nu zo af en toe nog eens :-(.
    ja op school is iemand ook bezig geweest met zoiets, die was aan het schuren gegaan ( nou echt niet leuk om te doen) en uiteindelijk heeft ze het laten staan, dus misschien toch voor de porselein verf gaan

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige bloemetjes op de bordjes en het kommetje. Ah... die bromtol... ja ik snap wel waarom je die niet kon laten staan hoor... leuk om gewoon neer te zetten en verveel je je... dan ga je toch lekker bromtollen? Hahaha!!

    Ik ga vanmiddag ook even naar de Kringloop. Ik hoop ook wat moois te vinden. Ik heb namelijk wat kop en schotels nodig, en meestal vind ik wel een paar snoezige met van die lieve kleurtje en bloemetjes...

    Als ik er een paar gevonden heb zet ik ze wel op de kiek.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kijk ook altijd bij de kop en schoteltjes hoor, ik probeer retrokopjes te vinden óf pastel óf met lieve bloempjes. Probleem is dat ik alles leuk vind....

      Verwijderen
  4. Haha Syl, ik moet lachen met je geheime chocolaatjes èn met je tol!!!
    xxx
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben er ook echt heel zuinig mee, nog lang niet op (en verstopt.... wel oppassen dat ik het zelf niet vergeet hihi)

      Verwijderen
  5. Hee wat leuk ik zie bekende dingen! Ik heb wat broertjes en zusjes van het roze beestje! Mijn vader heeft er vroeger mee gespeeld en mijn zus en ikzelf ook en heb ze gekregen van mijn oma :) En dat eekhoorntje woont hier ook hahaha. En jummm die chocolaatjes ziet er erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, geen probleem hoor Syl!
    Vorige week ook efkes bij de kringwinkel binnengeweest, maar helaas niets gevonden; mijn bofkont werkt beter bij give-aways !
    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige vondsten! En soms hoef je toch niet perse iets te hebben aan de spullen die je koopt (de tol haha) zolang je er maar blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kringloopwinkels hebben ook op mij
    een echte aantrekkingskracht.
    Prachtige retro spulletjes heb je gekocht.
    Zuinig op zijn hoor.
    Fijne week, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk als je zulke leuke schatten weet te vinden, je moet er ook wel een oog voor hebben hoor...ik heb dat niet, ik zie het dan bij anderen en denk "OOO zo leuk", maar zelf zie ik dus zelden iets wat naar mijn zin is (nou is de kringloopwinkel hier bij ons ook niet bepaald groot:-)
    Mijn schoonzusje maakt etageres van kopjes en borden en die verft ze dan met zo'n spuitbus verf in allerlei (gewenste) kleuren, dat zou dan voor die vogeltjes ook moeten kunnen wolgens mij! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou was ik nog niet wakker .... nu weer wel hoor!
    En wederom trek in chocolade .... grrrrrr ..... hihihihihi

    Maar wat een heerlijke kringloopschatten weer meis. Die bordjes zijn ook geweldig. Ahhhh ja, alles is leuk hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmm jammie chocolaatjes en die tol is enig, zou ik ook gekocht hebben ,hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd vindt een mens leuke dingen in de kringloop, ik ook dus! Een goede uitvinding, die winkels!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes hoor! De tol doet het prima in deze Sinterklaastijd, echt een blikvanger. Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn geshopt zou ik zeggen! (love dat retrospeeltje!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kringloopspulletjes Syl, in onze kringloopwinkel is tegenwoordig minder te vinden. De tol is zoooo mooi. En voila, door die pralines te zien, krijg ik weer een hongertje, wat zien die er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! allemaal pareltjes gevonden! heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh leuke speelgoedjes en dat uiltje is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooo ik ben jaloers!!Ik was hier laatst ook bij de kringloop,ik wilde graag schalen/borden(ik kook de laatste tijd graag en dan presenteert het zo leuk..)
    Nou ik zag mooi spul maar 15.-!!!!euro bij de kringloop voor een schaal gaat mij te ver hoor....
    Gelukkig heeft mijn mem opruimwoede en heeft wat moois voor mij klaar staan!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 15 euro voor een schaal !!! No way :-( Deze bordjes waren 70 ct hihi, beter. Voor mooie schalen betaal je hier hooguit 2 euro, misschien iets meer als er Wedgewood opstaat ofzo.

      Verwijderen
  19. via via kwam ik op dit blog terecht en was meteen om ! dan zie ik dat bordje met dat retro plastic beestje op wieltjes :-) die kleurtjes !! echt helemaal leuk ! 'krinlopen doe ik ook regelmatig echt geweldig !
    ik ga je toevoegen op mn blog wil je graag blijven volgen !

    groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je leuke reactie :-) Kringlopen is wel een soort van verslavend hè. Ik ga gauw naar nouw blog ! Groetjes, Sylvia

      Verwijderen
  20. Oh, die kommetjes en teostanden met bloemetjes zijn helemaal super! Ik was vandaag ook op kringloopschattenjacht, en heb er ook het één en ander gescoord, blij word je er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihi, je kunt toch zo gelukkig worden van het kopen van volkomen nutteloze prulletjes, hè? Heerlijk! En fijn om van de jouwe mee te mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...