woensdag 21 november 2012

Valt er nog iets te RecyKleren?

Valt er nog iets te RecyKleren?
Ik denk het wel !

en dit is nog maar een deel van de shirts die ik in de loop der tijd heb verzameld. Er is al een projectje in de maak, het is leuk om te doen dat puzzelen met stofjes maar je moet er ook even voor in een bepaalde flow zitten. Als het héél erg leuk en mooi wordt (m'n lockmachine is weer in topconditie) dan ga ik ook maar eens proberen iets te verkopen, kijken hoe dat gaat.

Aangezien ik ook nog tig spijkerbroeken hier heb liggen waar wat mee moet gebeuren heb ik dit gemaakt :
een cadeauzakje voorzien van een spijkerbloem...
en...
een gezellige broche, voorzien van een leuk (craft)knoopje met vogeltje.

Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve berichtjes gisteren, het is fijn om blogvriendinnen te hebben. 

Vandaag doe ik alleen waar ik zin in heb, en dat wil zeggen dat ik bezig ben met die berg tricot én met mijn allereerste swap. Spannend genoeg, wordt vervolgd...

xxx Syl


 

30 opmerkingen:

  1. Vandaag klinkt al veel beter. Ik ben benieuwd wat je van al die T-shirts gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wohoow! Dat is nog eens een berg recy-kleding! Ik heb je spijkerbroeken-bloem gepinned hoor! Zo leuk! Geniet lekker van je 'Syl-dag'!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey lieverd maar eens even terug kijken...
    Wow dat is een stapel...uhm hoop ;).
    Heel veel recykleer plezier! Knuff!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig vandaag een betere dag. Maarreh, ik zou zelf moedeloos worden van zo'n stapel... Heb jij dat niet?? Veel succes er wat moois nieuws van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en bedankt, er schoot een stuk pinda met aanhangsel in mijn keel, was net een snicker aan het oppeuzelen toen ik de tekst las:Valt er nog iets te RecyKleren?
    Ik denk het wel ! om daarna die mega berg met kleren te zien liggen ha ha ha ha ha..... heerlijk zo droog☺
    been natuurlijk benieuwd naar dit vervolg wat er van te maken, dat kadozakje en die broche zijn mega lief en mooi♥
    enne juist pas op de plaats en alleen de dingen doen die je liggen.......oeffffffffffffffffff spannend je eerste swap geweldig spannend............
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. snoep verstandig, eet geen snicker.... zoiets.... voordat je het weet zit het in je keel vast, ai!

      Verwijderen
    2. nee ik moet het gewoon niet meer doen als ik naar jou blog ga !!! ha ha ha ha ha

      Verwijderen
  6. Pffff... Ik ben erg benieuwd wat je van die enorme hoop
    gaat maken..?!? Je bloem is in ieder geval prachtig!
    Fijne dag!
    Lieve groetjes, Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat dacht je wat met die berg te recykleren stofjes hihihi

    Schitterend meis. Hoop dat de flow er helemaal is! Enne zeker een poging wagen tot verkoop dan. Je maakt prachtige dingen, zo ook je bloemenbroche, dus waarom niet?!?!?!?!?

    Succes met je SWAP :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een berg! Je kunt alvast een lapjes deken maken...
    Veel plezier ermee, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waaah, wat een berg. Of beter gezegd: herkenbaar ;) Hier gaat alles ook op de grote hoop. Maar net wat je zegt: je moet ervoor in de mood zijn en dat ben ik helaas niet altijd ;)

    Succes met je berg!

    Enne, heftig nieuws hoor gister.... het komt ineens zo dichtbij he... sterkte...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een berg T-shirts, nu maar brainstormen wat ermee te doen! Je bloemen zijn alleszins heel mooi in die spijkerstof, je brengt me op ideetjes :)
    Groot gelijk dat je vandaag doet waar je zin in hebt, het leven is (soms) al kort genoeg... dus geniet van alle handwerkmomenten en je gezin!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een stapel. Daar moet veel moois uit kunnen komen! En je bloemen zijn alvast heel leuk.
    Ben benieuwd of het je gaat lukken om er geld mee te gaan verdienen. Dat zou toch pas leuk zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je eerste swap? Heus? Je weet niet wat je mist! Lekker om even alleen te doen waar je zin in hebt. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent de koninging van het swappen... of niet? Haha, ik vind het spannend, bang dat het niet goed of leuk genoeg is. Ik weet 't, 't slaat nergens op ;-)

      Verwijderen
  13. Wat een mooie berg daar kun je heel veel leuks van maken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie berg daar kun je heel veel leuks van maken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ben benieuwd naar je allemaal gaat maken. Ik kan wel wat inspiratie gebruiken, heb ook(een iets kleiner) berg met kleding liggen. Succes ermee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Syl, met zo een berg kan je echt gaan recycleren, die broches van jeans zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is gesproken si: doen waar je zin in hebt! :-) En euhm... het is de moeite zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een berg t-shirts!
    ik ben benieuwd wat je er van gaat maken,
    groetjes
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo wat een stapel. Ik ben heel benieuwd wat je ervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw!! Wat een berg.... ik ben héél nieuwsgierig!!!

    Ik ben ook met een berg stofjes bezig, voor Sinterklaas een lapjesdeken voor Kirsten bakken... Zie sterretjes hoe ik het wil leggen... :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ow, wel leuk hoor zo een lapjesdeken! Die is hier ook in de maak met haakwerk erom maar ligt even stil... geen puf daarin. Ik moet nu aan de surprises zucht.

      Verwijderen
  21. Oh wat een heerlijke voorraad heb jij, geweldig!!!! Gauw aan de slag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt al een hele verzameling, leuk ik ben zelf ook aan zo'n verzameling begonnen
    Liefs Zohra
    En maar denken wat we er mee kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...