donderdag 11 juli 2013

Vakantiedoos

een wat ? yep.... een vakantiedoos....

Een paar weken geleden lanceerde Claudia (Claudia's Creaties) een tof idee. Een soort van vakantie-swap: je vult een doosje met allerlei leuke dingen voor de vakantie en dat mocht dan van alles zijn, boekjes, zeepjes, knutselspullen, gewoon dingen die voor de ander leuk zijn om in de vakantie te doen en te gebruiken.

Nou reageerden er niet echt veel mensen maar ik vond het wél een leuk idee. En dus.... deed ik mee en swapte ik met Claudia.

Zo gezegd, zo gedaan, spulletjes verzameld uit de voorraad en ook wat nieuwigheidjes gekocht.

En toen.... mocht ik dit ontvangen van Claudia, zo leuk ! Echt een feestje om alles uit te pakken! Even klikken op de foto en je krijgt 'm groter.

Ik ontving een mooi versierd pakket met :

  • een lekker douchesetje in een houten kistje in mijn lievelingskleur turquoise en dit ruikt écht heel lekker!
  • bordeauxrood decolint
  • doosje pickwick thee chi berries
  • een gehaakt uiltje
  • een kunstig gemaakt doosje met snailmail goodies
  • supermooi garen in roze/bruin tinten en in blauwtinten (kan ik mooi m'n vilten creaties mee versieren had ik al bedacht)
  • gekke labels in heren- en dames uitvoering
  • journaling card Memories
  • woven labels voor scrapbook e.d.; voorzien van een supermooi zelfgemaakt label, volgens mij zit er een soort was overheen (linksboven in de collage, geel/zwart met vogels, wauw!)
  • animal stamps ofwel heel veel dieren zegels, leuk!
  • katoenen koord in paars, fuchsia en roze
  • een gehaakte roos
  • groen lint met vlinders
  • 3 rollen tape, nee nee die heb ik nog niet...
  • 2 beplakte waxinelichtjes
  • een lapje turquoise stippen stof en
  • een lap grijze stof met blaadjes
  • 2 stukken Riviera Maison lint en een kroontjeslint
  • smashbook pakketje met journaling cards en tiny word stickers
  • voor later in het jaar een snowman bubble frame ornament kit en
  • craft paper, ook een beetje kersterig (ik zie kerstboompjes en sterren)
  • een Landleven (lekker al gelezen bij het zwembad, heerlijk blad!)
  • en twee folders boordevol inspiratie
  • dit alles voorzien van een lief kaartje dat zegt: genieten
Nou genieten met een hoofdletter G dacht ik ! Wat een heerlijke verwennerij hè. Ik ben er zo blij mee. Ik kan heerlijk aan de knutsel in de vakantie!

Dank je wel lieve Claudia !

Claudia heeft mijn pakket inmiddels ook ontvangen, een dezer dagen zullen jullie dat ook wel op haar blog terug zien.

Fijne dag !
Syl


21 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n vakantieswap! Als ik het had geweten had ik dat wel wat gevonden. Helaas volgde ik haar nog niet en lukt het mij nu niet om haar te gaan volgen...
    En met je armbandjes apparaat heb ik helaas geen ervaring, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, daar zit een heleboel in!! Daar kun je nog een hele tijd van na-genieten. Heel veel plezier ermee!
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het leuk he, echt een cadeau. Ik heb zo genoten van het uitpakken en kijken en ik moet zeggen dat mijn kamer nog een *zooi* is, omdat ik de spulletjes nog heb staan en liggen om nog even van te genieten. Wat leuk, hoe jij die foto's bij elkaar in een kader hebt. Ik ga proberen vandaag of morgen een blogbericht te maken.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt verwennen! Helemaal te gek! (kan er geen ander woord voor bedenken..) gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt een doos vol....idd jammer dat er niet meer mensen hebben meegedaan.
    Volgens mij is jouw vakantie straks te kort om alles te doen/maken wat je van plan bent:))
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh dat is echt een fijne verrassingsdoos om uit te pakken. Wat een feest! En wat jammer... ik heb het oproepje helemaal gemist :( Genietse van al je moois :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij kan vakantie vieren met zo’n leuk pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een overdaad! Heerlijk! Geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooow jammer die swap heb ik net gezien, had ik graag aan meegedaan!

    En wat een leuk pakket zeg :-)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je veel gehad,gaaf allemaal,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai dat is al geen doosje meer, maar een hele doos. ;-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk! Jammer dat ik deze oproep heb gemist, maar ik ga het idee onthouden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt ontzettend leuk!! En wat heb je veel gehad! Zo kom je de vakantie wel door :)

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Dat ziet er echt super uit! Jij hoeft je niet te vervelen, denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb net gekeken wat jij aan Claudia hebt gestuurd!
    Misschien is een Kerstdoos ruilen ook iets voor jullie?
    Jullie zijn in elk geval beiden heel erg enthousiast over de ontvangen doos!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een ontzettend leuk pakket ontving jij van haar.
    Zag net op haar blog wat jij haar stuurde. Zo hebben jullie elkaar verrast en verwend, heerlijk toch?
    Geniet ervan, xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heey lieve meid,

    Wat een toffe spullen heb je gekregen zeg!
    En inderdaad dit is geen doosje mee, maar een
    hele doos...wat super zeg!
    Een hele verassing en het lijkt me zo spannend..

    Meisje geniet er maar van, het is je zo gegund..

    Dikke kus en alvast een mooi week-end gewenst!

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een super leuke doos, vol met nog leukere spullen!!
    Helaas heb ik het niet gezien. Het had mij super geleken om zo'n doos te hebben op de camping! Handig voor als je je verveelt ;)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mega mega gaaf! Als je daar geen vakantiegevoel van krijgt....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kadootjes allemaal! Jullie hebben er alletwee wel veel leuke dingen in gedaan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...