zaterdag 17 augustus 2013

Soms....

Soms zie je jezelf ineens op een heel andere manier...


en lijkt het of je een spiegel voorgehouden wordt....

Je kijkt in die spiegel en denkt, goh... best een leuk mens. Laat alle verdriet en zorgen los,
laat je gaan. Doe gek, doe mee, gil, schreeuw, draai, dans, lach... en vooral... GENIET!

En dat deed ik gisteren. 
In Duinrell... ik heb me laten gaan. Gek gedaan, gehuild van het lachen, oh wat was het heerlijk.
En dat mensen keken? Hahaha ik zou ook kijken naar zo een idioot schaterend mens!
Ik was gewoon even aan het GENIETEN!

En nu.... ga ik proberen dit gevoel een tijdje vast te houden.

xxx


26 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om de remmen eens los te gooien, dat heb ik soms ook nodig hoor! Ik ben dan wel (bijna) 43 maar vaak genoeg voel ik me nog 18.... volgens mij sta je voor zo'n warmtewand... leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha deze 46-jarige was gisteren niet ouder dan 16 :-)
      Deze foto is in het schaduwhuis. Ik had zoiets nog nooit gezien.

      Verwijderen
  2. Een mens moet van het leven genieten!
    Het is zo al kort genoeg.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieverd er rolt hier een traantje van ontroering. Heerlijk dat je het allemaal even van je hebt af kunnen schudden en je lekker hebt durven laten gaan. Ben een beetje jaloers op je, maar voor mij zal zo'n kans ook vast en keer eens komen.
    Ik heb gelukkig nog een paar uurtjes kunnen slapen en ga mezelf zo verwennen en de stad in en over de rommelmarkt lopen, nou ja over een uurtje of zo, eerst effe goed wakker worden. Bedankt voor je mooie hart, wat ben ik blij dat er geen witte parelmoeren knoopjes opzaten anders had ik wellicht nog de neiging gekregen die er vanaf te gaan slopen hihihi. Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :) ik word helemaal blij van het lezen van dit bericht! Fijne dag vandaag, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owwwww wat een heerlijk blog
    ik geniet is ff lekker met je mee
    yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelijk heb je Syl,
    houden zo ...
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa heerlijk is dat he,doe ik ook regelmatig,
    Vooral samen met mijn zusjes gaat dat makkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You go meissie .... en hou het vast!!!!!

    X x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja heerlijk om tot tranend toe te lachen ,kan ik ook heerlijk met mijn zussen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig!! Volhouden hoor!! ;) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn de dagen die je mag onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En zo mogen er meer dagen zijn. Vooral blijven genieten ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, heerlijk meid hou dat gevoel idd. even aan,
    en ga er lekker van genieten er zijn toch stiekem
    ook hele leuke en fijne momenten om te koesteren :)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig meis, soms moet je gewoon even lekker alles loslaten en genieten en nu vasthouden dat fijne gevoel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh, jeugdsentiment. Vroeger gingen we op vakantie naar Duinrell en vriendin ( die ook gingen ) en ik stonden vaak voor deze wand. Ook kennen we de liedjes nog van de shows.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker toch, helemaal kinds zijn! Houd vast dat gevoel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha, hou het vast, wild achtbaantiepje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt helemaal gelijk, soms moet je je gewoon even heerlijk laten gaan. Dat geeft inderdaad zo'n heerlijk, bevrijdend gevoel.
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt zo heerlijk voor je !!!...ik ben trots op je !!!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat goed van je!
    Genieten is heel belangrijk , we gedragen ons vaak zoals de maatschappij het wil, en doe je eens gek , kijken ze je vreemd aan.
    Nou meid, liever gek aangekeken worden dan sjaggie door het leven gaan hoor!
    Geniet jij dus maar fijn even verder xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. pff kan ik jou ook per email volgen ? je gaat nog sneller dan ikke hahaha maar zo mis ik soms wel je leuke blogjes !
    lachen en nog eens lachen hahaha heerlijk hey, en laat maar kijken hoor als ik mensen zo zie lachen wil ik altijd mee lachen, het is aanstekelijk ! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...