woensdag 22 juni 2011

Farbenmix Esi in zoetroze en ideeën te over

Farbenmix ESI is af, heerlijk zoet zo met al dat roze. Gemaakt in maat 146/152 zodat het eventueel voor Laura zou kunnen worden en het moet gezegd, het staat heeeeeeeeel erg leuk. Maar ze wil deze top toch liever in stoere stoffen en hij moet ook wat langer bij haar. Nou we gaan er aan werken. Ik heb vandaag heel veel stof gehaald op de markt in Wormerveer dus we gaan kijken of daar iets tussen zit naar haar zin.
Dit is het geworden, de Farbenmix Esi wordt dus in mijn shopje gehangen!




















Verder moet ik alleen nog knoopjes aan de Knippie jurk (uit een Knippie van 1997!) gaan zetten maar volgens mij ben ik in een fout in het patroon getrapt. De schouderbanden zijn verwisseld, nu kort achter en lang voor..... is niet goed.... in ieder geval sluit het niet fijn. Moet ik dus ook nog naar kijken. En ja hij moet nog gestreken. Maar is best lief toch ? Er zitten meeeeeeeeeeters stof in verwerkt, het is niet zo dat ik sta te springen om er direct nog eentje te maken.


Ik heb nu zoveel lappen dat ik voorlopig even zoet ben. Ben nu bezig met een schattig tuniekblousje (in de Knippie wordt het een Koninklijk blousje genoemd), leuke details! Daarna ga ik me storten op een a la Bengh tuniek en a la Bengh jogging skirt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...