donderdag 9 juni 2011

Lopende Projectjes

Tussen de stapels stoffen liggen nog behoorlijk wat projectjes die nét niet af zijn. Daar heb ik een handje van, ik zie teveel leuks en dan begin ik weer wat nieuws. Maar..... nu ga ik eerst de liggende projectjes afmaken. Zie hier een jurkje dat alleen nog knoopsgaten nodig had, ooooh soms ben ik lui!


Ik vind knoopsgaten nog altijd ondingen om te maken. Maar afijn, knoopsgaten zitten er nu in..... helaas heb ik ze net te klein gemaakt voor de knopen die er al op zitten, zucht! Dat betekent op knoopjesjacht want tussen alle knoopjes die ik hier heb liggen vind ik natuurlijk weer geen leuke die wél passen! De knopen die op deze fleurige jurk zitten, heb ik inmiddels op een ander jurkje gezet, zelfde jurkje, andere stofjes, helemaal retro, gemaakt van een kussensloop én een rokje dat mij niet meer paste. De foto's van dat jurkje volgen nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...