zondag 2 juni 2013

Post :-)

Afgelopen week ontving ik héél fijne post van Esther. Ik kreeg van haar een mooi geborduurd kussensloopje omdat ik letterlijk wel een steuntje in m'n rug kon gebruiken. Ook stuurde Esther nog een grappige Okkie mee, dat plaatje is zo schattig. Lief hè ?!

Het heeft geholpen! Met mijn rug gaat het (ook dankzij de manueel therapeut natuurlijk) weer iets beter. Al voel ik me nog steeds alsof er een olifant op m'n rug zit. Zwaar gevoel dus, het is nog niet helemaal je-van-het maar het heeft even tijd nodig. Door de pijnstillers voel je je een hele Piet en daardoor kwam het dat ik toch iets teveel hooi op m'n vork heb genomen vorige week.  Het korfbalteam van Christian zat zonder coach waarop ik dus samen met een andere moeder die taak op me heb genomen. Superleuk natuurlijk om de 3 jongens en 2 meiden te coachen maar je staat langs zo een veld je toch een beetje uit te sloven om die kids te motiveren haha. De eerste dag was een succes want... we mochten door naar de halve finale. 

Die middag was Christian samen met 2 vriendjes aan het buitenspelen toen ik een flits zag, direct gevolgd door een énorme klap. Ik stond achter de pannen (vroeg eten i.v.m. het korfbal) en ik zag de jongens volledig in paniek naar mij toe komen rennen. Oh oh oh wat waren ze geschrokken. Vooral Christian was volledig de weg kwijt. Het was ook doodeng en later bleek dat de bliksem was ingeslagen bij de sportschool hier op de hoek, 50 meter verderop. Ik had dus 3 huilende jongetjes op m'n bank zitten. Ouders gebeld dat ze veilig bij mij zaten en daar ook even bleven want inmiddels hadden we een wolkbreuk hier.
Maar na een uurtje, hopla... was het weer opgeklaard. Echt Hollands weer zegmaar.
Dus 's avonds stonden we weer langs het veld. Dit keer met minder succes want ze hadden ons (groep 5) ingedeeld in een poule waar ook een groep 7 zat. Dat was geen eerlijke wedstrijd, die kinderen waren 2 koppen groter. Op die leeftijd is dat verschil gewoon te groot. En we hadden de pech dat in het andere team 2 meiden zaten die op korfbal zaten. Tsssss, nou ja trots ben ik wel op mijn team want ze hebben gevochten voor wat ze waard waren. En ze kregen evengoed een medaille!

***
Ik kreeg ook leuke post van Riri omdat ze het zo gezellig vond dat ik haar verjaardagspost had gestuurd. 
De datum van haar verjaardag kon ik niet vergeten omdat ze gelijk met Laura jarig is. En het grappige is dat Riri 31 werd... en Laura 13 ! Waar ik Riri mee verraste kun je bij haar zien.
  

***
Verder ben ik bezig geweest met het versturen van post, er ligt nog het e.e.a. om te versturen waar nog iets mee moet gebeuren. Dus mocht je iets verwachten, heel even geduld nog. Ik ben niet op m'n snelst geloof ik. Hopelijk lukt het me aankomende week de achterstand weg te werken. Geldt ook voor m'n berg strijk trouwens haha (oh niet grappig).

***
Ik maakte nog wat gezellige dingetjes die ik pas goed ga laten zien als ze veilig zijn aangekomen. Een tipje van de sluier :

Ik wens jullie een fijne zondag !

x Syl




31 opmerkingen:

  1. Wat een verhaal van dat onweer! Brrr... Ik zou ook in paniek zijn. Rustig aan en beterschap met je rug, een fijne dag! Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie dat je weer leuke post hebt ontvangen , tja ,wat je nu zelf voor moois hebt gemaakt ?sterkte met je rug ,groetjes,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een fijn weekend en rustig aan met je rug hè... Je hebt er naar 1 .
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat het iets beter gaat met je rug, rustig aan doen hoor! Wat zullen jullie geschrokken zijn van die bliksem! Hier is ook jaren geleden vlakbij de bliksem in een huis geslagen. Alle dakpannen vlogen er in een keer af en groot gat in het dag. Sinds die tijd ben ik ook wel een beetje huiverig met onweer. Leuke post heb je ontvangen en benieuwd wat je nu zelf hebt gemaakt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brrr... Dat onweer! Niks aan! Gelukkig gaat het alweer iets beter met je rug, nog wel lekker rustig aan doen hoor. Geef het de tijd!

    Je hebt leuke post ontvangen en ik ben natuurlijk weer erg nieuwsgierig naar wat er de komende week op de post gaat. Dat lezen we vanzelf weer hier! ;)

    Geniet van deze zonnige, maar winderige dag!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wauw Syl ben je aan het mozaïeken geslagen en doe je nog wel een beetje rustig aan want je rugje moet nog langer mee. En wat eng dat bliksemverhaal je moet er toch niet aan denken dat het dichterbij was geweest, bbrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha nee hoor geen mozaiekje :-) Lang leve het bewerkingsprogramma....

      Verwijderen
  7. Wat fijn dat je rug al een stukje beter aanvoelt (al gaat het nooit snel genoeg natuurlijk). Sterkte met de rest van het herstel.
    Wat een avontuur door die bliksem; ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt zo dichtbij, maar ik geloof onmiddellijk dat het een enorme impact heeft. Ook ik ben benieuwd wat je gemaakt hebt! Fijne ZONdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk allemaal hoor !!.....fijne zondag liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O dat is echt doodeng..wij hebben dat in Frankrijk ooit eens gehad dat de bliksem gewoon echt vlak naast ons insloeg...wat een enorme knal geeft dat, je hebt echt het idee dat er een bom ontploft! Ik heb daarna toen zelf ook staan janken van de schrik, de kinderen waren op dat moment nog heel klein, maar zijn sindsdien als de dood voor onweer...toch klein trauma'tje opgelopen zeg maar..
    Gelukkig dat het met je rug wat beter gaat, maar dan ben je inderdaad snel geneigd om weer teveel te doen, dus kalmpies aan meis, met alles..vooral de strijk...LOL..!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hebben wij ook gehad in Frankrijk, daar kan het ook lekker spoken. Wij zaten dan wel in onze caravan maar de bliksem sloeg in een elektriciteitshuisje dat naast onze caravan stond. Bah! Ik vind het ook niks hoor.

      Verwijderen
  10. Blikseminslag is nooit leuk. Altijd eng eigenlijk. Vooral omdat je weet dat het echt wel gevaarlijk is.
    Maar gelukkig is de postbode tegenwoordig jouw beste vriend. Dat maakt weer een hoop schrik goed. ;-)
    En ik vergat nog te zeggen dat die 3 schilderijtjes toch best in de huiskamer mogen hangen. Waarom niet? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ♥ Happy sunday, my dear friend! xxx Riitta :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede choach dus! voorzichtig maar met je rug, moet nog wat langer mee. en die strijk ach die bult wordt vanzelf groter! Nee helaas geen kaboutertjes die het voor je doen. Onweer is ook niet mijn ding. ik tel altijd hopend dat het heel ver ewg is en gaat. sterkte met je rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och die arme boys zo geschrokken. Hier heeft het ook flink geknald. Sterkte met je rug, hopelijk gaat het snel beter! Wat heb je toch weer een vrolijke post gehad!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn voor je, de post!! En succes met je rug, wat een toestand!! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sil,

    Ach...wat zullen die kereltjes geschrokken
    zijn..wat zal dat een harde klap zijn geweest!
    Gelukkig was jij er om de mannetjes op te vangen.

    Meisie wat vervelend van je rug...en zo vermoeiend!
    Ik hoop maar dat het snel beter met je zal gaan...
    effies wat gas terug nemen is misschien ook goed.

    Ik ben erg benieuwd waar je mee bezig bent !

    Beterschap en alvast een fijne week gewenst..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ow heftig zeg met die bliksem!
    Doet u verder een beetje rustig aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat was schrikken zeg. Gelukkig niets aan de hand.
    Leuke post weer.
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. brrrrr kippenvel hier, 2 jaar geleden tijdens het wandelen zijn mijn vriendin en ik tegen de grond geslagen door bliksem...deze sloeg 4 stappen verder in, in een lantaarnpaal......
    Gelukkig kunnen we het nog navertellen wel met de bibbers in ons lijf
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zal dat schrikken zijn geweest! Zo'n wolkbreuk is al niet om te lachen, komt daar nog zo'n blikseminslag bij... Misschien moet je overwegen om blijvend te coachen, dat lukt blijkbaar heel goed, maar dat je een mens kan motiveren, dat weet ik al :-) Ohhja en die berg strijkgoed stijgt hier ook met de dag :-) Misschien elkaar eens motiveren om aan de strijk te gaan? Ik zal met mijn berg tot daar komen, en kunnen dan gelijk sushi gaan eten ;-) Leuke post allemaal! Ons Esther is er toch ook eentje uit de duizend hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog steeds niet gestreken haha! Esther is liehief!

      Verwijderen
  20. Owww wat een schrik meis zo een blikseminslag .... gelukkig allemaal goed afgelopen!!!!!

    Enne maak je een beetje pas op de plaats nu met dat ruggetje van jou?????

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die bloemetjes wat is dat leuk!!
    En pfff blikseminslag kan zoooo gevaarlijk zijn zo dichtbij!
    Hou je haaks met het ruggetje.
    Groet De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Brrrrr. Ik ben zoo bang voor onweer en bliksem..... zoooo eng.
    Gelukkig goed afgelopen.

    Onderste foto is een uiltje ? ♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi, tjonge een engeltje aan het werk! En gelukkig met de schrik vrij gekomen! En korfballen is een leuke sport maar misschien niet heel handig als je rug voelt alsof er een lolifant op zit! Doe voorzichtig en die strijk loopt niet weg hoor!! (helaas heeft het de neiging meer te worden..)

    groetjes Petra


    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was maar voor een paar dagen hoor, voor het schoolkorfbal.

      Verwijderen
  24. Sylvia, dat ziet er mooi en spannend uit je creaties :-)

    --

    Durfden de jongens na de schrik van de inslag nog wel naar buiten ? brr ik vind onweer ook doodeng !

    Sterkte met je rug en de strijk kan ook zittend :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey lieverd let jij ook alsjeblieft op jezelf?! Je moet echt effe niet teveel doen hè ennuh dat coachen tsja dat is eigenlijk net wat teveel voor je rug. Maar okay het zal je ook wel weer energie geven. Alleh lieverd ik ben al blij om te horen dat je manueel therapeut je beetje bij beetje kan helpen. Heel veel beterschap met je rug! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...