zondag 16 juni 2013

Vintage stoffen

Kringloop vondsten, heerlijke lappen stof...


dit is niet zo vintage, nieuwe lap maar sprak me wel aan

een dekbedovertrek met sloop

en nog een

2 dekbedhoezen 

een groot sloop

dekbedovertrek met sloop, de andere kant is gestipt. Cath Kidston stijl, maar blijkt gewoon van Ikea haha!
Ik vind deze wel leuk om als achterkant te gebruiken voor m'n lapjesdeken. Eerst even wassen die spulletjes.

Fijne Zondag, mocht je iets aan vaderdag doen, have fun!
De man des huizes is nog in diepe rust, natuurlijk hebben de kids straks een verrassing voor hem.

En verder, ga ik vandaag achter de naaimachine én ga ik m'n kamertje verder opruimen. Buiten is er toch geen lol aan, wat een wind zeg !

*** Syl ***

38 opmerkingen:

  1. Ik kan ook zo genieten van het opduikelen van die prachtige lapjes bij de kringloop. Thuis lekker wassen, wasmachine op 60 graden, wasverzachtertje erbij...heerlijk! En dan ooit nog eens iets moois van maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lapjes kan ik ook helemaal blij van worden!! Naar kijken...en nog eens naar kijken en mijmeren over "wat zal ik er eens voor leuks van gaan maken"...hahaha..ze zijn geweldig Syl!! Hier hebben we het vaderdag ontbijt op bed net achter de kiezen (en moeder mag de zooi opruimen...LOL) Fijne dag, hoop inderdaad dat de wind een beetje minder wordt, zodat we nog ff lekker buiten kunnen zitten!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, ik vond ook allerlei leuke lappen laatst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht toch écht dat ik jou al lang volgde, uuuuhm even rechtgezet...

      Verwijderen
  4. wat een gezellige stofjes, heerlijk van die leuke vondsten mee naar huis! fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is er zoveel wind bij jullie? Hier is het heerlijk met veel zon! Wat een leuke stofjes heb je gevonden! En nu lekker aan de freubel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hier geen zon te bekennen, maar jij woont in het zuiden hè hahahaha!

      Verwijderen
    2. Ja ikke ook hihihi. Ik had ook al zoiets van 'hè wind???' hier nergens last van, maar jij woont dan weer in de buurt van de kust en wij in het diepe zuiden ;).
      Ik ga nu lekker de was ophangen in het zonnetje, de strijk is weer gedaan en voor de rest doe ik lekker rustig aan. Knuff! En oh ja leuke stofjes, moest gisteren ook nog aan je denken op de rommelmarkt wat voor retro stofjes jij dan wel allemaal scoorde. Maar snap hem nu...lakens etc ;).

      Verwijderen
  6. Mooie lapjes meis en ik doe met je mee vandaag, lekker achter mijn machientje een luiermapje maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie lapjes!

    Fijne dag! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om te struinen in de kringloop en als je dan ook nog zoveel vind....... Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sapperde(f)lap .... dat benne mooie lappies meis!

    Hier wel wind maar das buiten de tuin ;-) en een zonnetje en een wolkje. Dus vooralsnog zitten we buiten en beschut ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goeie vondst en dat in een keer,word je blij van'!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoffen!! :) Nu ik mijn neigen naaimachine heb houd ik mijn ogen in de kringloop ook open voor leuke stoffen om wat mee te maken, haha. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tip: kijk ook bij de grote maten mode daar. Soms zie je een leuk stofje verwerkt in een blouse maat 60 ofzo... lekker veel stof om wat anders mee te doen :-)

      Verwijderen
  12. Wat een leuke stof en slim .. dekbedovertrekken kun je voor heel veel andere dingen gebruiken natuurlijk :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goede stoffen vondst! Daar kan jij zeker wat mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie stofjes, leuk!
    Ben benieuwd wat het gaat worden allemaal, en die van de Ikea super!
    Je hebt weer goed gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooie stofjes, ik ga die tip van de dekbedovertrekken zeker en vast onthouden!

    madebayelke.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke stofjes, dat doet me er aan herinneren dat ik dringend ook nog eens een bezoekje moet brengen aan de kringloopwinkel. :) Fijne zondag nog!

    dayydreamm.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave koopjes weer Sylvia :-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn leuke stofjes, dat vinden wij hier niet se in onze kringloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ♥ super! i love those! Have a happy day,my dear friend! xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hay meisie,

    Wat een toffe vintage stoffen...
    Jij hebt echt een neusje voor mooie
    lappen...
    Meis wat ben je toch super leuk geslaagd!

    Toedelssssssss
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit zijn wel heel mooie vondsten! Die zie ik nooit bij de kringloop... Ik ben benieuwd naar wat je ervan gaat maken.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk dat je die lapjes bij de kringloop vindt. ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken. Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke stoffen succes met je project!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. There is a chance you're qualified to get a free $100 Ikea Gift Card.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...