donderdag 19 september 2013

Blythe

 Mirjam vroeg me laatst.... jij houdt toch van die poppetjes met die grote hoofden?

En ja, dat klopt, ik ben wel fan van de BLYTHE poppetjes. Grote hoofden, grote ogen, allemaal anders.
Ze had wat voor me zei ze.... maar dit had ik toch niet verwacht !

Nu weten jullie nog niets...
Ik kreeg wat kaartjes, vooral die met die postauto vind ik leuk... en een kaart van Blythe!
Maar.... het ging dus om een gloednieuw adressenboekje dat ze ooit gekocht had maar nooit iets mee had gedaan. En nu dacht ze aan mij. Hoe lief is dat! Echt heel lief dus!
Het is een adresboekje maar staat werkelijk vól met Blythe poppetjes.
Ik ga het boekje wel gebruiken, om de adressen van mijn blogvriendinnen in op te pennen. Het staat nu in een schrift, maar dit is natuurlijk veel leuker. Én dan kan ik er regelmatig doorheen bladeren.

    
  
Mirjam zou zelf graag boeken willen van bepaalde schrijvers. Ik zoek me suf bij de kringloop, nog niet gevonden. Maar dat is meestal zo, als je iets zoekt vind je het niet. Wat nu wel handig is, ze hebben bij de Noppes alle boeken op naam gezet, net een Bieb zeg. Dat zoekt wel al iets gemakkelijker. Ik geeft het nog niet op Mirjam maar als ik het niet vind, dan ga ik wat anders bedenken :-)

Ik heb vandaag al gestreken, de vloer gedweild en dan mag ik van mezelf nog een latte macchiato en dán... ga ik achter de naaimachine denk ik. Eigenlijk wil ik een jurk voor mezelf maken. Zoiets als dit. Helemaal mijn model, vestje erover en leuk voor het najaar. Maar a) heb ik stof in huis dat hiervoor geschikt is (nee dus) en b) heb ik en patroon. Ik duik dus eerst even in de patronen en dan gaan jullie het vanzelf wel zien.

Op het menu vanavond staat nacho cheese ovenschotel, nooit gemaakt maar lijkt me lekker.

Fijne dag!
x Syl

26 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk adresboekje!
    Succes met de naaimachine. Is wel een leuk jurkje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke jurk. En welke schrijver zoekt ze, ik moet nl dringend mijn uitpuilende boekenkast leeg maken ( met pijn in het hart) dus als ik er iemand anders blij mee kan maken dan doet het wat minder pijn. Mail me maar dekkersland at gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja prachtige poppen zijn dat (maar echt zo schandalig duur!). Lief dat je zomaar het boekje hebt gehad. Leuk zo leuks voor elkaar zoeken en/of tegen komen. Voor vanavond eet smakelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ontzettend leuk, en wat lief van haar zeg <3
    Die poppen staan ook nog op mijn lijstje, maar ja..... centjes heh ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enorm lief dat je dat boekje kreeg. Hij is echt erg leuk. Succes met het overpennen van de adressen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd naar je ovenschotel, jummie
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat ze aan je dacht! Een ovenschotel klinkt perfect met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn dochtertjes hadden ook zo'n popje maar nooit mee gespeeld. Ze zijn leuker om naar te kijken denk ik. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superlief dat je dat boekje kreeg. Is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm nachocheese ovenschotel, ik krijg trek! Schattige poppetjes trouwens.

    Heb je gisteren mijn privéberichtje nog gezien over mijn blogverandering? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik klik er nét naar door, zit net mijn hotmail te lezen....was toch geen privé bericht, ik zie alleen een melding van bloglovin.

      Verwijderen
    2. overigens staat er bij je profiel MamaJo en niet de naam van je blog...

      Verwijderen
    3. Had ik gisteren iedereen via haar bloggerprofiel een privéberichtje gestuurd is het gewoon bij niemand aangekomen geloof ik. Nou ja, je hebt me gevonden, leuk!

      Verwijderen
  11. Dank je voor de link en de lof, wat lief! Als ik je met het patroon kan helpen op een of andere manier hoor ik het wel he. Maar je bent zelf ook handig met aanpassen he :)

    (Met die poppetjes heb ik niets, daarom nog niet gelezen, schaam :()

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik moet ergens zo een patroon met zo een wokkel bovenin hebben, vooralsnog niet gevonden maar dat komt omdat ik nogal veel troepjes heb ahum...

      Verwijderen
  12. Wat stel ik me voor bij je ovenschotel...?
    Chips met kaas over?
    Verklap je het???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahaha ja zoiets is het wel, maar wel echt onwijs lekker zeg mjam! Ik doe morgen het receptje :-)

      Verwijderen
  13. Leuk van dat boekje, ik wist ook nuet dat Blythe zo populair is...Pinterest en Etsy staan er vol mee, van alles voor te koop:)
    Leuke jurk en dito stofje, succes met het maken!
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kom op met dat receptje ..... zelfs ik, geen koker in hart en nieren, denkt dat klinkt lekker ..... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kom op met dat receptje ..... zelfs ik, geen koker in hart en nieren, denkt dat klinkt lekker ..... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad leuk jurkje Syl en als je ovenschotel lekker is graag het recept ;-))))maar zie dat Moos dat ook al 2 keer heeft gevraagd,ha,ha!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moos heeft trek denk ik en 2x reactie valt mee. Meestal staat ie er 3x hahahahaha (ik denk Ipad)

      Verwijderen
  17. umm.... Syl... we hebben een klein misverstandje.. die boeken had ik als voorbeeld gegeven. wat mij de hele tijd gebeurt, is dat ik de meest prachtige boeken tegenkom bij de kringloop, maar die ik al lang heb. dan laat ik ze maar liggen, want ja, een exemplaar is wel voldoende. :) zoiets bedoel ik eigenlijk, een boek wat jij prachtig vind. en echt van de kringloop hoor, nix geks doen! ik vind het wel vervelend, hoor, heb je zoveel moeite gedaan... ik heb trouwens afgelopen week het boek Spijkerschrift meegenomen, voor de megaprijs van 40 cent. Hartstikke mooi! Wil ik het net op z'n plek in de boekenkast zetten, heb ik het al... tuurlijk. groetjes, fijne zondag! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...