woensdag 2 juli 2014

Presentje voor juf

 Ik "beschilderde"een mok met porceleinstift (idee komt van het net). Na drogen en afbakken in de oven zette ik er een plantje in en voila :
en het toont ook nog eens gelijkenis met juf, dat is ook zo een krullenbol!

Dit grote etui had ik al eens gemaakt, toch handig een voorraadje.
Ik vulde het met allerhande leuks (ook uit de voorraad).
En bij elkaar is dat een leuk presentje. 

Ik maakte nog een portret, als je toch bezig bent...
deze blijft hier staan. Cadeautje voor mezelf.


Gezellig nog even saampjes.

Dit kaartje gaat eraan, uit die mega voorraad weet-je-wel (ik heb zeker al een paar maanden geen spellen meer gekocht, goed hè).

Een fijne dag vandaag!



24 opmerkingen:

  1. Zo leuk gevonden die plantenpotjes!
    Die juf zal wel heel blij zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuk zeg! Die ga ik onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat enig! De gezichtjes zijn ook zo mooi, uit de losse hand? Ik zou de ogen dan weer te dicht of ver van elkaar plaatsen, maar deze heeft zo'n lieve uitstraling. En dan die groene krullen erbij, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uit de losse hand, maar het goede nieuws is dat je de stift ook heel gemakkelijk weer weg kunt gummen als het niet goed is (en neem van mij aan, het ging niet in 1x goed haha)

      Verwijderen
  4. Echt grappig, die gezicht-bloempotjes! Ben nu wel nieuwsgierig naar de gelijkenis met de juf, haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.de-rietvink.nl/Groepen/Groep6a/Paginas/default.aspx

      Verwijderen
  5. Dat heb je weer onwijs leuk gedaan! Daar zal de juf vast mega blij mee zijn! Dat etui is zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk met dat plantje er in! En dan krijgt juf nog zo'n handig etui erbij; ze boft!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo met een plantje er in! Topidee! Ga ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Is die andere dan jouw kapsel? En wat zijn die gezichtjes goed gelukt! Strak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat haar boven die gezichtjes! Goed gelukt inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het kaartje maakt het helemaal af, héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk cadeautje voor de juf. Deze ga ik onthouden!! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke cadeautjes! Daar zal ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een briljant idee zeg! Ik vind dat gezichtje erg leuk geworden. En helemaal leuk dat de juf ook een krullenbos heeft!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat leuk gedaan!!! Mis ik wel hoor dat er geen kleintjes meer naar partijtjes gaan of juffen willen verrassen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch altijd leuk om hier te passeren :-) Weer knap gedaan!
    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk!! Wat heb je ze mooie gezichtjes gegeven :))

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihi wat verzin je toch allemaal in dat knotsgekke creatieve brein van je! Daar zal de juf vast blij mee zijn geweest :). Ennuh dat boek van de vorige uhm volgende post klinkt very interesting...alleen kom ik niet aan lezen toe...nu effe helemaal mini minded en bezig met een zand amsterdam rok in elkaar zetten...heb al 8 banen aan elkaar, nu nog de band gaan maken...misschien morgen of wie weet vandaag nog ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...