dinsdag 18 februari 2014

Omslagdoek in lentekleuren


Dank jullie wel voor jullie oppeppende woorden naar aanleiding van mijn klaagzang gisteren. Nou wist ik wel dat ik niet de enige ben die soms worstelt met opvoedkundige probleempjes maar om het dan zo zwart op wit te zien staan, tja.. ik heb er steun aan.

Vannacht heb ik heerlijk geslapen, maar de bluuuuuh-stemming heb ik nog wel een beetje.
Het wordt al een beetje minder bluuuuuh bij het zien van deze omslagdoek.

Geïnspireerd door de kleuren die ik om me heen zag (en na een blik op m'n bollen-bak hihi) maakte ik een doek in het geel van krokusjes, het wit van dat éne sneeuwklokje dat in mijn tuin staat, het paars van de geurende hyacinten op tafel, het rozerood van rozenblaadjes en het blauw van de hemel. (Ze bedenkt 't waar je bij staat).



 

Want ik heb de smaak te pakken.
Al een aantal omslagdoeken verkocht... en ik moet natuurlijk wel een voorraadje hebben hè!

Ik ga zo Christian halen van school en dan onderuit (met een haaknaald natuurlijk) voor de TV.
Hopelijk maakt Sven nu geen fout bij de wissel.

x Syl
                          





23 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg met die heerlijke kleuren... ik krijg zin in het voorjaar als ik dat zo zie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi is ie, ik zie hem net staan!
    Je gaat sneller dan ik met haken, ik moet ook nodig meer op mijn Etsy shop zetten:)
    Goed dat je weer wat positiever klinkt.
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke lentekleuren, daar word je vast ook nog wat vrolijker van. Ja het valt soms allemaal niet mee, gelukkig gisteren veel herkenning in de reacties. Ik kan me voorstellen dat dat goed voelt!
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je omslagdoek is helemaal vrolijk en zonnig, dat heb je weer super gefixed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je zo veel mooie reacties gekregen hebt! Ook deze is weer prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar een blog al niet goed voor is, je ziet, bloggers kunnen je ook oppeppen! Je omslagdoek ziet er weer hip uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dat doe jij zomaar even?? Knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Arme Sven heeft het niet gered tegen Bergsma :( Maar jij bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is ie geworden!! Leuke kleurencombi ook. Met Sven liep het weer anders dan verwacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wow Sil wat is ie supermooi! Die zal vast zo de deur uit vliegen!
    Goed bezig zeg! En wat fijn dat al die reacties je geholpen hebben. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie post...ben weer online nu met een ander naam ...geen mijn simpel haakjes maar...mijn bolletje wol... welkom weer

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk. Wat mooi die kleuren.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke omslagdoek, daar gaat je bluuuh-gevoel inderdaad wel een beetje van weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk exemplaar! Fijn dat je de smaak te pakken hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk vrolijk geel met krokusjes... Ik wordt er helemaal vrolijk van :D En fijn dat je ook wat omslagdoeken hebt verkocht, dan is lekker doorhaken niet verkeerd ;D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...