dinsdag 4 februari 2014

Omslagdoek

  
 
Zo een fijne bezigheid, 's avonds op de bank. Lekker haken!

In mijn haakmap vond ik een schema voor een omslagdoek, dat dateert van vóór mijn Pinterest-tijd volgens mij, ik weet dus niet meer waar het vandaan komt sorry. 
Kobaltblauwe acryl voor deze doek met een rand in frisse kleurtjes. Bij de rand heb ik maar wat gedaan, zonder patroon. En voor de bloempjes gebruikte ik die van Lucy maar dan maakte ik ze niet dubbel.
Ik vind het resultaat helemaal leuk al zeg ik het zelf.
En... binnenkort... in mijn shop te vinden. Het blijft lastig een prijs aan iets zelfgemaakts te hangen vind ik :-)

De volgende omslagdoek is alweer in de maak, verslavend zeg!

xxx

54 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig gehaakt in een mooi kleur!
    Het randje en de bloemen zijn zo vrolijk ...
    dit wordt een heerlijke omslagdoek om te dragen!
    Nog een fijne en creatieve dag,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hij is zo mooi!
    Super gemaakt!!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe lang ben je er eigenlijk mee bezig geweest?

      Verwijderen
    2. niet eens zolang eigenlijk, denk 3 avondjes, maar ik haak terwijl ik met een half oog tv kijk hahaha

      Verwijderen
    3. Wow, dat heb je inderdaad snel gedaan! Hoe lang zijn je avonden wel niet?! ;-)
      Er gaat zeker best veel wol in!

      Verwijderen
  3. Hij is prachtig!! Kijk anders eens rond op internet wat andere voor een vergelijkbare omslagdoek vragen? Mooi hoor, succes met de volgende! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi geworden ,en ja aan zo iets aparts hangt nu eenmaal een prijs maar dan heb je ook wat ...toch

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden zeg. Echt mooi. zo iets staat bij mij ook nog op mijn verlanglijstje. Ik werd helemaal verliefd op de omslagdoek van Susanne, maar deze vind ik ook erg leuk. (Ik kan je zeggen dat is echt een groot complement van mij, want ik ben helemaal niet zo van de omslagdoeken) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden ...
    Voor de prijs ga ik uit van de wol kosten en dan iets er bovenop voor het maken .. kan ik weer mooie wolletjes kopen ...

    Fijne dag ... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Sylvia en ik vind het ook altijd moeilijk een prijs eraan te hangen,dacht laatst ook dat ik ?? te prijzig was met mijn spulletjes die ik verkoop en had zoiets van...als ik het via mijn shop niet verkoop kan ik altijd als ik op een marktje sta een keer er nog wat vanaf doen eventueel,maar inmiddels heb ik wel al 4 sjaals verkocht,twee weken geleden kreeg ik zelfs ineens een mail vanuit België van iemand die 2 sjaals tegelijk wilde kopen en was er ontzettend blij mee,want na ontvangst kreeg ik ook nog een mail dat ze er die dag al een gedragen had met het boodschappen doen en er helemaal vrolijk van werd....(en ik maar denken dat ik ??? teveel vraag)Ik tel wat ik verbruikt heb en daar een 15,- tot 20,- bovenop afhankelijk van wat het is en dat is niet veel voor de uren die er in zitten,die kun je ook nooit tellen want dan wordt het onbetaalbaar en als ik zo eens rond kijk zijn er die nog het dubbele vragen als wat ik vraag en zij verkopen blijkbaar ook....het is wel handwerk en het hangt niet in een dozijn in elke stad wel ergens in een winkel moet je maar denken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens Angeline, en die dame uit Belgie dat was ik niet hahahah .....ik doe het net als jij ...ik tel ook de kosten van het garen en tel er dan ook € 15 a € 20 bij op , kijk een beetje naar het patroon enz ...xxx

      Verwijderen
    2. Zo is het hoor, en jouw prijzen zijn heel schappelijk. De materialen kosten meestal niet zoveel (afhankelijk van de wol natuurlijk). Goed dat je al zoveel verkocht hebt. Ik wel 1 sjaal a 5,95 hahahahahaha zo een wokkelding tja. Ach komt wel hoop ik.

      Verwijderen
    3. Ik bedenk me ineens dat we het er ook over hadden op de blogstersdag hihi!

      Verwijderen
  8. Superleuk en wat haak je ontzettend regelmatig. Dat is bij mij wel eens een probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi Sylvia,prachtig met die bloemen er langs ..Super

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! En de kleuren zijn prachtig, wordt er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch! Heel mooi! groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wauw, dat was mijn eerste reactie. Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh ik ben verliefd.... zelf kan ik dit niet maken, maar zou wel graag willen hebben. Ik hou je shop in de gaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooie omslagdoek. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er uit als heel veel werk! Prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi en heerlijk vrolijk! Helemaal klaar voor het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw supermooi. Is hier een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke vrolijke sjaal!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi meis .... vind het patroon ook geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hij is echt super! kan geen genoeg krijgen van zulke omslag doeken. Heb zelf net een groene klaar... maar met die bloemetjes erop maakt m weer heel anders super

    BeantwoordenVerwijderen
  21. echt kei gaaf syl... weet je de uren kun je niet tellen maar ikzelf vind met zo een object dat je makkelijk 15 a 20 eurie bovenop het garen verbruik mag tellen.... tis handwerk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey lieverd wat is ie mooi geworden, ik vind de rand helemaal fantastisch en die bloemen natuurlijk ook. Ik ben nu ook gezegend met zo'n prachtige omslagdoek, heb hem nog niet zo heel veel omgehad maar komt goed ;). Een hele goede verkoop lieverd, maar dat komt vast goed want je hebt leuke spulletjes in je winkeltje staan...ben benieuwd naar de volgende ;). Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo mooi zeg! Inderdaad, de prijs van ons haakwerk is gewoon niet te betalen. Maar waar voor je werk, mag je zeker vragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. i really really really love your work♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beauty! Leuk zo'n rand maken zonder patroon, kan je helemaal lekker je fantasie laten gaan, zit je niet aan "regeltjes" vast, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig! Veel succes met de verkoop (als je het bij kunt houden!)!
    liefs,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige omslagdoek!
    Ik heb al eens gehoord, de kosten van het garen en dat maal 2 en anders wat vergelijken met ander, al bij al, het is een prachtige omslagdoek dus dat komt wel goed, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooi, prachtig die kleurcombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooo, wat mooi!
    Heel toevallig zag ik dergelijke omslagdoeken ergens op een blog en ben nu zelf bezig eentje te maken, maar die van jou is al af. En hij is prachtig!
    Dit soort doeken worden zo voor 40 of 50 euro te koop aangeboden hoor, niet te goedkoop doen iig:)
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. HayHay!
    Wat een super mooie omslagdoek heb je gemaakt!
    Prachtig!!! En heel vrolijk! Lijkt me heerlijk om te dragen.
    Ik denk dat je m zo kwijt bent :-)
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een zalige omslagdoek! Love it♡♡♡♡
    Wat heb jij een talent! !!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw! Mooi hoor! Fijne kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Súpermooi!! Tja, zoiets is bijna niet te betalen als je alle tijd en liefde in geld moet uitdrukken.. succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een vrolijke omslagdoek is het geworden! Kom ik met mijn recht-toe-recht-aan cols, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb je die zelf gemaakt? Wat een bjoetie zeg! En echt super knap! Nu dan nog maar eentje in neon kleuren, heb ik er wel een armband bij hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat mooi!!! Vooral met die vlecht in het midden, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...