zondag 21 december 2014

Bloglovin

Gisteren deed ie het nog.... Bloglovin....
en vandaag.... volg ik ineens niemand meer !

Ik kan wel huilen...

er zijn ergere dingen natuurlijk maar ik snap het gewoon niet.
Op internet gezocht, er zijn geen storingen.
En ik heb echt nergens aan gezeten, niks verwijderd bedoel ik.

Er zit niets anders op dan opnieuw te beginnen,
ik volgde zoveel blogs. Beetje bij beetje zal ik ze er weer in gaan zetten.

Dus als je even niets meer hoort van me, dan weet je wat ik aan het doen ben.

xxx

20 opmerkingen:

  1. Inderdaad, als ik bij je profiel kijk, volg je niks meer....
    Ik zie wel dat er bijna 500 volgers zijn van jouw blog... niet leuk dus!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo raar toch! Ik zet ze er maar opnieuw in. Lekker werkje. Een heleboel weet ik nog maar ik zal gerust het eea vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb dit ook via blogger. Rara. Als je even je statistieken gaat bekijken of je reacties of i.d. en je gaat dan terug, dan is het meestal wel weer in orde. Anders gewoon een keer herhalen. Vervelend maar het helpt. Groetjes, Thea

      Verwijderen
  3. Balen joh!
    Zo zonde van je tijd om alles weer uit te zoeken.

    Bij mij staan ze er gelukkig nog wel allemaal in, maar gisteravond deed bloglovin wel heel raar.
    Succes met nadenken!!!

    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dat is zeker balen!!! Ik hoop dat het lukt..veel succes! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Staan ze ook niet meer bij je dashboard van Blogger? Ik volg mijn blogs namelijk gewoon via het dashboard van Blogger. Misschien staan ze daar nog wel? Pascale ax

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja daar staan ze nog hoor, dus ik zet ze er nu weer in. Inmiddels weer een aardig lijstje. Maar ik volgde ook veel buitenlandse blogs die ik dus niet op m'n dashboard had snik.

      Verwijderen
  6. Ik lees eigenlijk altijd via het Blogger dashbord... Ben niet zo'n fan van lezen via Bloglovin! Wel een klus, succes dus!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hm, het is allemasl leuk zolang het goed werkt, maar als dingen opeens niet meer doen wat ze moeten dien... argh!
    Gelukkug is je blog er nog wel gewoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sylvia, bij mij gebeuren soms ook dingen dat ik denk hoe kan dat nou. In mijn geval heb ik wel eens dat ik iets te snel druk ergens op en het daarna niet meer weet ;-)
    Hoop dat je het weer allemaal voor elkaar krijgt zoals je wilt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gek! Hier gelukkig nergens last van. Hopelijk heb je je lijstje gauw weer compleet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieverd ik zie in ieder geval in je blogger profiel een hele verzameling blogs staan die je volgt als je op je profielnaam klikt. Hoe dat zit met bloglovin zelf weet ik niet, ik volg ondertussen weer nieuwe blogs via blogger maar niet via bloglovin. Tante Jannie had er ooit uitleg voor hoe te doen met een link en alle blogs vanuit blogger dashboard in je bloglovin toe te voegen. Zou dus ook iets voor jou zijn, maar hoe dat moet weet ik niet. Alleh ik stuur je dikke knuffels en wens je alvast hele fijne en gezellige dagen en een te gek 2015. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat importeren weet ik wel maar het gaat me meer om de buitenlandse blogs die ik volg (en die dus niet in de blogger lijst staan). De belangrijkste blogs (die van m'n blogvriendinnetjes dus) staan er weer in nu.

      Verwijderen
  11. heb ik ook al 2x gehad; 1ste x in alle staten gemaild naar Bloglovin', die zagen ze nog allemaal netjes staan. Heb eens helemaal uitgelogd (moet normaal nooit inloggen, kom direct op mijn account als ik naar Bloglovin' ga) en weer aangelogd en the magic happened: alles stond er weer netjes. 2de keer dus al heel wat minder paniek, zelfde actie ondernomen en weer was het opgelost. Hopelijk bij jou ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben ook al helemaal uitgelegd. Ik heb ze ook al gemaild maar nog niets gehoord.Ik ga nog maar eens proberen met uit- en inloggen.

      Verwijderen
  12. o echt!? dat is vervelend. Soms zijn dit soort dingen toch gewoon ook even tijdelijk en komen dan vanzelf weer goed toch? ja toch? ja? nee?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, da's echt erg, hopelijk geraakt het opgelost.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pffff.... Ik heb het nu ook!!! Al mijn volgers kwijt, nog eentje ipv de meer dan 1700!!!! Ik zie zelfs dat mijn profielnaam gewijzigd is! zo erg! Heb bloglovin al een mailtje gestuurd om nog te kunnen inloggen op die andere :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu plots dat ik zelfs 2 accounts heb... heel raar, met een verschillend mailadres. Ik kon nu weer op mijn oude account inloggen, hopelijk blijft dat zo!

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...