donderdag 18 december 2014

Smullen tijdens het Kerstdiner

Ja ja gisteren was het weer zover, het jaarlijkse Kerstdiner in de klassen.
Christian was altijd wel van 'het overhemdje' maar dit jaar kreeg ik hem niet zover.
Het werd een gewone trui, wel een leuke. En z'n haar was paars met groen... dus.
Ik mocht geen foto van hem maken :-(

Afijn, alle ouders maken wat lekkers voor de kinderen en dat is me toch een feest.
Echt smullen  en vooral gezellig samen zijn.

Christian nam dit mee :


en het was een gróót succes. Hoe simpel wil je het hebben. Ik heb nog wel kromme vingers van het knippen plakken maar okee. Alles voor je kind hè.

Ik ben bezig met de kerstboom, buiten is het guur en nat dus ik ga nog maar even door met versieren.

De shawl waar ik het over had... die is klaar! Hij ligt nu op een handdoek, vastgezet met spelden om 'm mooi in vorm te krijgen. Ik zeg ♥
Wordt vervolgd.

11 opmerkingen:

  1. MMMmmmmm ... ziet er best lekker uit ...
    Ik wens je hartverwarmende kerstdagen
    en een liefdevol en gezond 2015 ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk! Kan me voorstellen dat het een succes was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn leuke traktaties. Origineel gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk idee dat ga ik zeker bewaren voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die negerzoenen zien er lekker en leuk uit! MMMMMMM!!!
    Benieuwd naar je sjaal.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ik had vannacht een kindje hier die moest overgeven van het kerstdiner op school! Iets te veel lekkers op geloof ik :)
    Een flink knipwerkje idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die negerzoenen!! Geniet van deze gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi leuk we noemen ze lekker nog allemaal negerzoenen en jammie ik krijg er alweer zin in als ik die hier op de foto zie ;). Lief hoor dat je dat allemaal doet, ik moet toch eerlijk bekennen dat ik blij ben dat ze dit soort dingen allemaal niet deden in mijn dochterstijd, nou ja ze hadden wel kerstontbijt of iets maar kan ke niet herinneren dat wij daar verder een bijdrage aan leverden. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...