zondag 28 december 2014

vervolg Bloglovin

Ik heb antwoord op de mail die ik naar Bloglovin had gestuurd, na het totaal verdwijnen van mijn leeslijst/feed.

Maar ik word hier toch eigenlijk niet wijzer van, ik begrijp het gewoon niet.... temeer omdat anderen er dus helemaal geen last van hebben gehad. Dus blijkbaar heb ik nu 2 accounts.

Hi,

We've recently developed a new feature that allows users to follow blogs and users as individuals. The User Following feature allows you to view your friends' activity on Bloglovin.

That said, you may see two different follower counts on your profile: one for you as a user, and one for your blog.

Your user profile is not a duplicate blog profile; therefore, we cannot combine your user following with your blog following.
Best regards,
Linda Kristoffersson, Bloglovin' 

Wie snapt dit wél ?

11 opmerkingen:

  1. Wat ze zeggen is wel waar, ik kan alle blogs volgen én dan ook nog eens de blog(st)er zelf. Maar die van jou was totaal verwijderd, dacht ik!
    Want je volgde ook niks meer.
    Hopelijk vond je iedereen weer terug, mij wel alvast ;-)
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee precies, ik werd nog wel gevolgd door bijna 500 mensen maar ik volgde zelf niets meer. Echt bizar hahahaha.

      Verwijderen
  2. Dit soort dingen, daar heb ik echt géén verstand van...
    Als ik zoiets lees vat ik het spontaan niet meer :-)!
    Maar hopelijk is alles zo ok?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ????????????? maar wel vervelend zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt idd een persoonlijk profiel (bij jou is dat bloglovin.com/zaansezolder, bij mij bijv blogloving.com/jannekeassink) en vanuit dat profiel kun je een blog hebben (bij jou is dat https://www.bloglovin.com/blog/3531010). Mensen kunnen zowel jou als je blog volgen en jij kan vanuit jouw persoonlijke profiel ook blogs en mensen volgen. Ik zie dat jij vanuit jouw persoonlijke profiel 172 mensen en/of blogs volgt). Dus probleem lijkt opgelost?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee dat is niet opgelost, want dat zijn de blogs die ik er afgelopen week zelf weer heb ingezet. De blogs die ik volgde (heel veel meer) zijn gewoon allemaal weg. Die hele lijst was leeg :-(

      Verwijderen
  5. Maar zijn de door jou gevolgde blogspot er ook niet meer onder je blog-account dan?

    Heel irritant allemaal. Maar een ding is zeker, je hoort tenminste iets van ze, van user-support hebben ze bij Blogger nog nooit gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogs moet dat zijn ipv blogspot...

      Verwijderen
    2. Oh, en ik heb nog eens gekeken en gelezen, deze reactie-mail gaat volgens mij over jouw volgers. Je hebt er 500 die je blog volgen en 6 die jou als persoon volgen. DIE kunnen of willen ze dus niet samenvoegen...

      Inderdaad volg jij als persoon nu weer 174 blogs, met je blog volg je blijkbaar niets, dat zal wel niet kunnen.

      Wel jammer deze nieuwe optie, je ziet dus niet zomaar je totaal aantal volgers. En jouw verdwenen leeslijst is er ieg niet mee opgelost.

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...