zondag 31 juli 2011

Vesten in de Rits Rats

De vesten voor beide kids zijn bijna klaar. Vooral die van Christian vind ik écht helemaal stoer. Je zult nu denken.... waar zijn de foto's ?

Ik zei : bijna klaar.... dus niet helemaal.... want..... de ritsen die ik zaterdag op de markt heb gekocht zijn te kort !

En dat is best raar want ik heb het patroon van FM Bandito gevolgd. Dat wil zeggen…. Ik heb de panden van beide vesten verlengd omdat het vest heel kort valt maar ik heb ook die aangeknipte centimeters vertaald naar de rits, een langere rits gekocht dus. Ik mis alsnog 5 cm ! Fout in het patroon? Ik ben er bang voor. Volgende keer eerst maar alles in elkaar zetten voor ik een rits koop, scheelt een hoop gezucht en irritatie. Ik ga nu dus snel kijken op internet of ik iets kan vinden in de juiste kleur. En met een beetje geluk kan ik de ritsen er snel in zetten en dan is het af ! In het ergste geval moet ik donderdag weer naar de markt.

De fleece vond ik heerlijk verwerken, dat kan ik niet zeggen van het nicky velours, akelig stofje, krult en rolt. Het resultaat van het geknutsel hier laat ik zo snel mogelijk zien.

Nou vooruit…. Een klein vooruitblikje dan…..



3 opmerkingen:

  1. bedankt voor je reactie, en ik ga het meteen aanpassen, haha!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik dacht dat ik jou al volgde, maar dat bleek niet zo te zijn; gelijk maar even veranderd ;-).
    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mama C, thanks!
    enne.... er liggen hier 2 zonnebril zakjes geknipt klaar, ik vond het zo een leuk idee!
    1 voor dochterlief, 1 voor haar vriendinnetje, ik hoop dat ik de handleiding snap haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...