woensdag 9 november 2011

Blij

Ik word blij van :

.... de geweldige reacties op mijn give-away

.... de vele nieuwe gezichten die mijn blog volgen

.... de kansen die ik krijg om andere mensen te leren kennen en nieuwe blogs
   te bezoeken.


Ik word blij van :

.... Hannie van Hamawi !
   die mij als 100e volger heeft verrast met een heel leuk pakketje. Zoals je  
   ziet is Hannie lekker creatief.
   Deze creativiteit vertaalt ze naar workshops en ook in haar webshop is
   het e.e.a. te koop en te bestellen.
   Ik ben zelf vooral weg van haar vilten creaties zoals het hart met
   geborduurd vogeltje en de bloembroche met Tilda-roosje als hart.
   De leuke boekenleggers zijn al in gebruik.
   Lieve Hannie, superbedankt voor al dit leuks !



Ik word blij van :

.... Laura, die voor een project op school een mooi beeldje heeft gemaakt.
   Ze blijkt een klein mode-ontwerpstertje in de dop.
   Kijk toch hoe leuk die stofjes om het lijfje zijn gedrapeerd.

.... Christian, die een stekel van een stekelvarken van juf kreeg en daar
    een 'kunstwerkje' van heeft gemaakt.


Ik word blij van :

.... de mooie schatten die in mijn vitrinekast staan, omdat ze allemaal een
   verhaal hebben en mij daarom zo dierbaar zijn.




Ik word blij van :

.... mijn creatieve uitspattingen en het iedere keer weer wat nieuws proberen.

.... het recyclen van afgedankte kleding en spulletjes, niets is leuker dan van
   iets ouds iets nieuws te maken !

.... het zelf maken van Zpagetti ofwel T-yarn, het is wat werk maar dan heb
    je ook wat.

.... het blije gezichtje van Laura toen ik zei dat ik haar lievelings t-shirt
   (met gaatje) ga verwerken in een kussenhoes.

.... en het resultaat tot nu toe :


Een fijne dag !

Liefs van Sylvia

8 opmerkingen:

  1. awel daar zou k ook allemaal blij van worden ;-) vooral van de creatieve uitspattingen van uw kids, amai knap gedaan & zo'n stekel; wat een schat!!! de "appels" vallen niet ver van de boom ;-) veel plezier vandaag nog, lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh, jij bent een blij mens haha! Leuk is dat hè, nieuwe volgers leren kennen, lekker freubelen, genieten van kleine dingen....geniet maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hehe en ik word blij van het lezen van jouw blogje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt ook blij van jou berichtje zeg!!! En dat terwijl ik zo ziek ben, maakt je toch een glimlach op mijn gezicht! Super! Ik heb het graag voor je gemaakt!
    GEniet ervan!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia, weet je waar ik heel blij van wordt?
    Dat jij mijn blog gaat volgen!! Hartstikke leuk, dank je wel! Vanaf nu heb jij er ook weer een nieuwe volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een positief blogje. Fijn tegenwicht tegen alle negativiteit. Ga zo door! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sylvia,

    Ohhh...meis en jij maakt me zo blij met deze post.
    Wat geweldig hoe blij je kunt worden van de dagelijkse dingen..
    Heerlijk zoals jij de dingen ziet en omschrijft..
    Ben zo blij dat ik je ken!

    Dag meiske...fijne zondag!
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi sylvia,

    wat ben jij vrolijk zeg :)

    ik werd ook echt blij van je berichtje. wat leuk dat je zoontje toch graag wil geloven, lekker doen!

    fijne week, liefs coby

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...