dinsdag 1 november 2011

Creatief bezig zijn voor de vrouw, Kringloopschatten No.3

Creatief bezig zijn voor de vrouw. Cadeautjes om zelf te maken.

Dt is de titel van een boek dat ik vanmorgen vond bij de kringloop. Een behoorlijk dik boek voor maar 1 euro. Boordevol leuke ideetjes. Al bladerend viel mijn oog op die geweldige slang, gemaakt van schijven van stof. Ik zie ineens een bestemming voor al die te kleine t-shirtjes die ik heb liggen

Ik vond ook nog : Naaldkunst van A tot Z. Borduren, breien, lapjeswerk, smocwerk, macramé... van alles wat. Te leuk echt ! Ik moet me daar natuurlijk nog flink in verdiepen.

En ik zag ook deze : Speeldieren zelf maken. Natuurlijk werd mijn blik getrokken door de grappige Bobo-knuffel op de voorkant maarre..... ik geloof niet dat die hierin staat. Wel heel veel geweldige andere beestjes.

De oogst van vandaag was verder nog 2 bolletjes wol a 50 cent, 1 donkerbruine en een zwarte met een groen/rood glitterdraadje erin. Geen idee wat ik hiermee ga maken maar zal vast een keer van pas komen. En een mooie ketting met naturel kleurige kralen. Ook weer zoiets waarvan ik niet weet wat ik ermee gaan doen, maar die kleuren zijn zo mooi.


En het Oilily shirt heb ik meengenomen voor 1 euro, heeft iets beschadiging aan het boordje maar ik vind het stofje zo leuk ;-)


Ik zie dat het alweer tijd is om naar school te fietsen.
Maar ik moést dit even met jullie delen.
Tot snel !


10 opmerkingen:

  1. Superleuk boek, die zou ik ook wel tegen willen komen, haha!
    We zien hier wel wat je er uit maakt toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel plezant hee die oude boeken, daar staan dikwijls heel schoon dingen in, laatst had k zo een knutselboek uit de jaren '60, super! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat je dit boek zomaar tegenkwam,..echt een geluk!

    Dank je voor je berichtje bij mij.
    Ik vond je blog meteen erg leuk en inspirerend dus ik kom hier zeker vaker voorbij!

    Een fijne avond!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet met mijn give away......leuke blog heb je !! fijne avond liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt mij een heel leuk boek! Een goede vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naaldkunst van A tot Z is een geweldig boek. Ik heb het al van toen ik een klein meisje was en gebruik het nog steeds. Ligt hier altijd wel ergens rond te slingeren. Staat gewoon alles in wat ge moet weten over alle steken. Echt een super boek. Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey meis,

    Wat heerlijk deze boeken...en zo goedkoop!
    Hier zal je toch heel veel leuke ideetjes uit halen...leuk!
    Ben nu al benieuwd wat je gaat maken..

    Dag meis...wens je alle liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke vondsten deed je! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boek, creatief bezig zijn voor de vrouw, staat bij mijn ouders in de boekenkast! Ik heb er als kind heel veel in gebladerd en veel uit gemaakt, een superboek is het!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...