vrijdag 30 december 2011

Fijne Jaarwisseling

Lieve Dames....

Ik wens jullie een heel fijne jaarwisseling op een manier zoals je zelf verkiest. Groot Feest met heel veel mensen... of gezellig intiem met je gezin of thuis bij de beestjes....
Zelf heb ik niet zoveel met Oud & Nieuw, ik heb altijd het gevoel dat iedereen op de klok zit te kijken en dan opeens héél blij is dat het zomaar ineens een nieuw jaar is. Hoe raar is dat eigenlijk.

Ik ben niet somber hoor, verre van dat eigenlijk. Soms begin ik wat te piekeren over nare gebeurtenissen in het afgelopen jaar, dan is het tijd een haakwerkje te pakken zodat ik niet zo diep kan nadenken haha!

Ik kijk graag vooruit naar het nieuwe jaar. Voor ons gezin best een spannend jaar.
Ga ik die baan krijgen ? Gaat Laura het naar haar zin hebben op de Middelbare School ? Gaat Christian wederom een rugzakje krijgen zodat hij op school de hulp kan krijgen die hij nodig heeft ?

Ik wens dat 2012 iedereen heel veel geluk mag brengen maar vooral dat iedereen gezond mag blijven. Want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Hou van elkaar
en hou van jezelf...
dan komt het allemaal goed.

Alle liefs van Syl

13 opmerkingen:

  1. precies, vooruitkijken!
    Evengoed wens ik je alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne jaarwisseling meis!

    Eerlijk gezegd heb ik er ook niet zoveel mee. Behalve dan dat ik het ook opeens heel raar vind dat we met zn alle op die klok gaan zitten kijken hihihi. Maar eerlijk is eerlijk .... nu ik moet werken en iedereen hier die me lief is wel thuis is, vind ik het toch ook een beetje jammer dat ik er niet bij kan zijn om op dat klokje te kijken .... maf toch hihihihi

    Ik hoop dat 2012 je veel goeds gaat brengen. Dat alles waar je op hoopt waar mag worden kortom een gelukkig, gezond en heel liefdevol jaar!!!!

    Een fijne jaarwisseling meis (gewoon lekker op jouw manier!)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Syl, ik hoop dat alles goed loopt in het nieuwe jaar en wens je even goed een gezellige jaarwisseling,liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij.....xxx...



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie woorden.

    Thuis bij de beestjes en met mijn gezin kijken we naar dat klokje. misschien ook wel met een haakwerkje om te tijd te vullen.. want de tv is meestal niet zo veel...Dat klokje tik tak tik tak.. wachten tot de 1e seconde van het nieuwe jaar. Misschien is het wel raar, maar wel een traditie en het maakt de dag een beetje anders. Toch ben ik blij dat ik straks weer de kerstspullen kan opruimen en het normale weer zijn gangetje gaat.

    fijne jaarwissenling
    en tot het nieuwe jaar
    met veel liefs
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie woorden en heel waar! Ook voor jou alle geluk en goeds voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Syl,een hele fijne,gezellige jaarwisseling en een mooi,liefdesvol,goed en gezond 2012 toegewenst,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne jaarwisseling en een creatief 2012 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor jou en je familie ook een heel goed, gezond en prachtig nieuwjaar gewenst!!

    Groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je alvast een heel creatief 2012 toe
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prettig eindejaar en een mooi, gelukkig en gezond 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook voor jou een schitterend 2012 met uiteraard een goede gezondheid en heel veel creatieve ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bedankt voor de leuke reactie op mijn blog.
    Veel goeds voor jou en je gezin in 2012,
    enne ik ben ook niet zo'n fan van oud en nieuw;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...