donderdag 15 december 2011

Lekker Bezig

Hoera, het bodywarmertje uit de Knippie is af !
Klink ik blij ? Ja toch wel.... want ik kan er niet goed tegen als iets in elkaar zit en vervolgens weer uit elkaar moet zegmaar. Ach... ik zal de enige niet zijn.

Het begon er al mee dat ik het volgende had bedacht als ingrediënten voor dit leuke hes :


te weten een bontachtig stofje van De Stoffenkraam, een voering van satijnachtige stof van de Zaanse Lappendag, kobaltblauwe boordstof van de markt en een kobaltblauwe rits.
Alleen het eerste had ik nieuw aangeschaft speciaal voor deze bodywarmer. De rest komt uit de voorraad. Dit stond zo helemaal geweldig bij elkaar dat ik bij voorbaat al blij werd.
Maar helaas............ het bontachtige stofje bleek toch niet zo dik.... zelfs een beetje dun. Zo dun... dat je de voering er dwars doorheen zag, raar gezicht. Beetje spitten in de voorraad stofjes dus en het werd een heel tam klein bloemetje. Ook leuk, maar toch wel wat saai. Niet dat je er wat van ziet als ze het aanheeft...

Afijn..... zó is het geworden :




Zo te zien vindt Laura 'm wel geslaagd gelukkig.

* * * * *
Christian vroeg mij gisteren waar 'dat groene' voor was, hij doelde daarmee op de oase dat op het aanrecht lag. Ik zei dat dat min of meer over was van de kerststukjes. Zijn oogjes begonnen te glinsteren en hij vroeg me heel zachtjes of hij iets mocht maken. Natuurlijk joh, ga lekker je gang. Bloedig begon hij door het huis te zoeken naar SPULLEN die hij nodig had. Mam je mag niet kijken hoor. Ik heb stiekem wat foto's gemaakt hihi ik vond 'm zo lief zoals hij bezig was.


Toen het klaar was moest ik m'n ogen dichtdoen en zei hij met een big smile dat ik mocht kijken.
Kijk mam, ik heb een Kerst Taart voor jou gemaakt :


Vind je 'm mooi mam? Wat een verrassing hè, waar ga je 'm neerzetten?
Zucht..... wat houd ik toch van mijn 2 moppies !

xxx Syl


13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Kerst taart heeft je zoon gemaakt zeg! Natuurlijk vind iedere mama dat mooi ;-)
    Het bontvestje vind ik superleuk geworden!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, die bodywarmer, leuke stof en lekker warm!!
    Die taart is helemaal schattig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk! Zowel bodywarmer als zoon als dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap die dochter van je & heerlijk zacht ziet ze eruit ;-) zalig hee zo'n zoon, die van ons kan ook altijd wel wat in elkaar knutselen met de kleinste dingen die hij vindt of waar mama mee bezig is! knappe taarten maakt die jongen! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeerlijk, zo'n creatief kereltje! Daar wordt je als moeder toch helemaal warm van?
    Een leuk hesje en het staat je dochter erg leuk.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie... En ik snap helemaal wat je bedoelt hoor... Blogger heeft af en toe kuren....

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het Kersttaart-idee geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoonlief kijkt vaak naar Taarten van Abel, had bedacht dat hij ook samen met Abel een taart wilde maken. Dat zit er niet in denk ik maar dit is ook heeeeeel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay syl,

    Meis die bodywarmer is een snoepie..
    en wat staat het leuk bij je dochter...wat een leuke meid is je dochter zeg!

    Ja en als je zo'n kersttaart van zo'n lekker manneke krijgt, dan smelt je toch?

    Meis blijf genieten van je moppies..dat is het mooiste wat er is hoor..

    Liefs..en een dikke knuf,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pssst .... je hebt mijn Give Away gewonnen :-))

    http://moos-moosies.blogspot.com/2011/12/uitslag-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sodeknetters Moos, da's top jiehaaaa.
    Ik ga gelijk even kijken.
    Maar hoe kan het dat ik dat niet in mijn leeslijst zie, oooooh my ik word gek van dat blogger....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke bodywarmer zeg! En wat lief van je zoontje zoals hij die 'kersttaart' voor je heeft gemaakt. Die heeft vast een mooi plaatsje gekregen!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...