vrijdag 29 juni 2012

DIY-pakketje

Een paar dagen geleden viel dit geweldige DIY-pakketje op de mat, gewonnen bij Ria van Aankleedpopje !

Ik mocht zelf mijn lievelingskleuren opgeven, dat is nog lastig genoeg maar ik vind turquoise- en groentinten altijd erg mooi en vrolijk.

Ik kreeg dus 3 lapjes stof, lintjes en knoopjes, verpakt in een mooi zakje compleet met beschrijving en patroontje, tadaaaaaa lekker frutselen dus...... sámen met Laura want die vindt dit geweldig en het lijkt me een eenvoudig naaiklusje voor haar om mee te beginnen. Superleuk zijn natuurlijk ook de uilen plaatjes, een memory-kaartje en een dominokaartje, heerlijk al die uiltjes. Natuurlijk zal ik het resultaat laten zien als het klaar is. Een fijn werkje voor de vakantie!

Dank je wel lieve Ria, we zijn er heel erg blij mee !

7 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk :-)
    Dat wordt heerlijk frutselen met je meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gaaf pakketje: Ik hou van uilen. En jong geleerd is oud gedaan-veel knutselplezier samen en alvast een leuk weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen van deze Give-Away, mooie stofjes, ik ben benieuwd hoe jullie uiltje wordt.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk!!! ik ben benieuwd hoe jullie uiltje eruit zal gaan zien! Veel plezier alvast met het ineen steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes, heerlijk fris...ben benieuwd hoor!
    Geniet van het weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk pakketje, die uiltjes zijn geweldig, ben benieuwd naar dat uiltje van jou, groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk zeg!!

    Benieuwd naar het resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...