woensdag 27 juni 2012

Fleur en Kleur op Woensdag - Kringloopschatten No. 26

Vandaag pastelkleurige kringloop schatjes !
Ik zag alleen de rug van dit lieve boekje en viel voor de kleur blauw, de kaft is zó mooi van kleur !
Het boekje heeft een plaatsje gekregen tussen mijn groeiende verzameling pastel, alles bij de kringloop vandaan, behalve de 4 geribbelde mokken, die komen van de Action. Dat is een mooi maatje voor de Latte Macchiato.

Vandaag is er doordraai-dag bij ons op school, dat betekent dat Christian in groep 5 mag proeven en Laura vertrok vanmorgen naar de middelbare school, dat vonden ze natuurlijk beiden hartstikke spannend ! Ben benieuwd hoe ze het vonden vandaag.

Fleur en Kleur op Woensdag is een initiatief van Een Sneller Kloppend Hart.


P.S. Blogger: Tell Me... hoe kan het dat er onder aan mijn berichten ineens staat : "opmerking" in plaats van "reacties". Ik heb mijn instellingen bekeken, daar staat gewoon reacties. Huh ? Ik ben wel blond maar toch...

12 opmerkingen:

  1. Leuk zo een mooie verzameling pastel!
    Spannend voor die kids een doordraaidag ... een beetje proeven aan het volgende schooljaar. Helemaal voor Laura!

    Hier ook een soort van doordraaidag maar dan anders hihihi dat wil zeggen ik ga het effe rustig aan doen nu. Want naast de bekende huishoudelijke klusjes staat er ook nog een avonddienst op het programma hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boekje! Nostalgie, ik las het vroeger, ik heb er zelf ook nog één, maar die is oranje. Leuke verzameling zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rozemarijntje... kan mij nog goed herinneren dat ik die boeken las!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik heb boven ook nog heel veel boekjes van Rozemarijntje staan, grappig! Mooi hoor die pastelkleurtjes. Groetjes Alie (Huisje Weltevree)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuek post...uitkijken hoor...voor je het weet heb je kasten vol pastel...hahahhaahah!!..je bent gewaarschuwd hoor....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kaft van het boekje is zo leuk, wat toffe vondsten van de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De beker met het jongetje vind ik echt gaaf!!

    Bij ons heet dat doorschuif ochtend haha Spannend altijd weer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een eigenwijze computer? Ik snap er ook soms de ballen van hoor...dus helaas kan ik geen wijs advies geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekkere kleurtjes en dat boekje is pure nostalgie!

    Op mijn blog staat er sinds vandaag ook ineens "opmerkingen", waarschijnlijk weer een leuk trucje van blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even een opmerking...ehumm wat klink dat vreemd!
    Ik vind je spulletjes zo leuk, wat een leuke vondsten.
    Een vrolijke post, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb het nou al 5x veranderd, maar het blijft er staan: opmerking.
      Ik geloof dat ik niet lekker word haha

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...