maandag 18 juni 2012

RecyKleren - shirts worden....

Jurk !


Gemaakt van 1 klein shirt met lange mouwen, werkelijk he-le-maal ontleed haha, een babyromper (maham, je denkt toch niet dat ik in een babyromper ga lopen - maar wie ziet dat?), een Cars t-shirt, een oude top van mij en restlapjes flubbertricot voor de boordjes. Voor Laura heb ik inmiddels best wat stof nodig, ze is rond de 1.55 meter.
Ik merk dat ik vergeetachtig word, heb namelijk al eens een top gemaakt met behulp van dit patroon (Burda 9542) maar die V is zo wijd en diep, dus ook hier moest er nog wat kunst- en vliegwerk aan te pas komen, ik heb er nog een stukje achter gestikt. Ik hoop dat ik het nu wel onthoud, want het model staat Laura prima. Ze is er ontzettend blij mee en mama is ook tevree :-)

Wordt weer vervolgd, nu even aan de poets.

Overigens nog bedankt voor jullie reacties gisteren, daar kreeg ik dan weer een brok van in de keel.
x Syl

20 opmerkingen:

  1. Knap dat je met al die stukjes tot dit leuk geheel bent gekomen, toch niet simpel hé

    groetjes
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Syl, wat een knap kunstwerkje en uniek in zijn soort, Haute couture a la Syl ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig... Ik wil ook aan zo een kleedje beginnen!!! Maar ik moet werken dus eventjes geen tijd!!! Echt super gedaan!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O dat is echt mooi gemaakt! Waar kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, heel knap gedaan.. bij deze geen enkel excuus meer om oude kleding weg te gooien.. jij geeft ze een tweede leven.. ik vind het heel knap..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja, ik zit toch weer met opperste verbazing te kijken naar wat voor ontzettend leuk jurkje je van deze kledingstukken hebt weten te fabriceren, applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een onroerende post heb je gisteren geschreven over je vader,...zo mooi!..dat moest ik nog even kwijt!

    De jurk is echt SUPER, zo origineel!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awel, dit vind ik nu echt een super-de-lux kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk zeg! En inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht jurk! Echt wel!!!!!!!

    Kan je hem ook aanpassen voor mijn lengte ..... 186 cm hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. geïnspireerd door Didi haha, jemig 1.86 m.... dat vraagt om 6 keer een XL shirt om zo een jurk te maken hihi...
      oh enne... we zijn vriendjes hoor op Facebook, ik dacht eerst.... huh wie is dah... pfff

      Verwijderen
    2. Ik was die engerd op facebook hihihi.

      Ben dol op Didi hahaha ... maar ook daar vaak jurken te kort ;-)

      Verwijderen
  11. Wat is die mooi geworden. Hoe krijg je dat voor elkaar. inderdaad wel een beetje Didi stijl, maar dan een jurk met veel meer plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...