dinsdag 5 juni 2012

Skinny voor Laura

Als je net zo slank bent als Laura... dan winkel je niet graag voor broeken, omdat alles te wijd is en ik kan je vertellen... na 3 winkels ben je het echt wel zat.
Ik was dan ook ontzettend blij dat ik dit zag op het blog van Ni-Ni Young Fashion. Zij heeft 2 meiden die er altijd onwijs leuk uitzien met zelfgemaakte stoere kleding.
Ik heb dus direct het patroon Jule van Cinderella Zwergenmode besteld en ben aan de gang gegaan. De broek is al een tijd klaar hoor maar toen Laura zo ziek was had ze geen zin om te showen en ik ben het ook een beetje vergeten.

  
Ik heb maat 146 voor de breedte aangehouden en lengtemaat 158 en toen werd het wel wat.
Natuurlijk zit dit niet loeistrak om Laura heen, maar dat zou ook geen gezicht zijn. Het is een heerlijke broek waar fijn stretch in zit, ze is er erg blij mee en er staat dan ook nog een tweede gepland én een derde, in capri model. De stretchkatoen heb ik gekocht bij Kleurenmix, erg mooie kwaliteit.

Fijne dag, hier schijnt het zonnetje !

x Syl

11 opmerkingen:

  1. coole hippe broek ! echt leuk model !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super stoer!!!
    ALS mijn dochter ooit terug broekskes draagt
    s dit een super leuk model!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze hebben van die momenten hè, die meiden, soms alleen maar rokjes en dan ineens alleen broeken, sja....

      Verwijderen
  3. Owww, dat is goed nieuws. Ik heb er eentje in huis rondlopen die geen andere broeken meer wil dragen, en dat moet nog 11 jaar worden :-) Goed goed, nu ga ik dat ook eens proberen. Hééél mooi geworden trouwens, leuke stretchkatoen (dat ga ik me dus nog moeten aanschaffen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, heel knap en ni makkelijk denk ik maar zeker toffe uitdaging, heb ook een tiener van bijna 11 met alleen nog interesse in coole skinny broeken.. en aangezien ze in een uniformschool zit, kosten die blauwe broeken heel wat geld.. ga het zeker eens proberen.. hup. nr..euh..op mijn to-do list.. lijst wordt alsmaar langer ipv korter.. dju toch..waar gaat al die tijd toch naartoe..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja zo is het, nu de tijd nog hè !

      Verwijderen
    2. ah, leuk dat je volger bent geworden :-)
      Ik ga ook es bij jou neuzen.

      Verwijderen
  5. Oh superknap zeg! En supercoole kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blijkbaar zat in bestelling van patronen van internet datzelfde patroon van dit broekje.. :-) zag het pas daarna.. ze is al helemaal in de wolken.. heb een felblauw stretchkatoentje gekocht.. ben benieuwd wat ik er van ga bakken.. :-) wordt vervolgd..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...