woensdag 20 juni 2012

Laura in d'r sas en er werd ook GeRecyKleerd

Gisteren viel er een envelop op de mat, bestemd voor Laura. Ze is gek op post moet je weten en ze dacht dat het een (heel erg) verlaat verjaardagskaartje zou zijn ofzo.
Maar..... dat was het niet, het was een heel lief kaartje geschreven door een van de meisjes van Maarnietvangrijs en daarbij een heel grappig presentje als bedankje voor de hemdjes die we hadden opgestuurd.

Ik kan de reactie van Laura niet nadoen al typende maar ze gilde... ooooooooh die vind ik gaaaaaaaaf, mag ik 'm om? Kijk.... daar houd ik van !

En hoe goed was het moment want ik had nét weer een Recycle top klaar, tadaaaaaaaaa hoe goed is dat die combi ?!


Omdat het vandaag wel lekker weer was maar voor alleen een topje toch iets te fris, ging Laura zó naar school.
Blije meisjes hier :-)

xxx

19 opmerkingen:

  1. Schitterend zo een strik-ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, die reactie maar ook die post met de verrassing én natuurlijk ook de recycletop ;). Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk om te horen en te zien! Toevallig ook zeg, die kleuren. Ik liet aan de meiden hier wat foto's van Laura op je blog zien, ze zeiden allebei: "ze is mooooooooi"!!!! Zeg dat maar tegen haar. :-) Leuke top heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oooh wat lief van je moppies, ik zal het zeggen hoor, heeft ze wel nodig, ze is nogal onzeker over zichzelf ;-)

      Verwijderen
  4. Haha als je dat had geweten had je er een filmpje van gemaakt!!!

    Leuk hoor alles!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe tof & het past allemaal perfect bij elkaar!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal Laura vandaag fier geweest zijn met haar kettinkje.Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och echt super cool...of zoals vlaamse tieners zeggen "mas cool"...mas is de afkorting van massa's...kwestie van niet teveel tijd te verliezen aan woorden, ha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha, die heb ik hier nog niet gehoord 'mas'. Hier is alles 'vet'.

      Verwijderen
  8. Wat leuk he om je meiske zo blij te zien en blij te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. k wordt een bitje triest van je berichtje op ons blog:
    gaat het nog niet beter met Christian dan???
    hopelijk kan hij wat steun vinden/krijgen van zijn
    remidial teacher!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het loopt niet lekker, hij heeft van de week een gele kaart gekregen van juf voor iets wat hij NIET gedaan had. Heeft ie ook gezegd maar ze gelooft 'm (weer eens) niet, praten helpt niet en daar word ik dan weer naar van. Het heeft z'n weerslag op het leren, ben zó bang voor z'n rapport. Hij kan niet meer blijven zitten (heeft groep 3 al 2x gedaan) maar ik ben bang dat hij de toetsen niet goed gemaakt heeft, we wachten maar af, ik weet het ook niet meer zo goed.

      Verwijderen
    2. mor meid toch!
      k weet nie he, mss een andere school???
      het s zo verdomd spijtig natuurlijk ... k kan me best voorstellen als het met de juf niet lukt ... dat zijn resultaten ernaar zijn ... helaas ...
      we gaan er vanuit dat zijn resultaten wel ok zijn:
      hoe zit het met de juf van volgend jaar?
      kan je dan echt bij niemand terecht???
      hier in Belgie heb je ook een soort "leerlingenbegeleiding", die leerlingen gans het jaar in t oog houden, je kan hier ook met problemen terecht ... of s dat zijn "remidial teachter"?
      k hoop van ganser harte dat het allemaal goed komt voor je gezin!!!
      liefs, mimi xxx

      Verwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...