zaterdag 2 juni 2012

Heel apart

Heel apart.... Laura kwam vrijdag avond na karate met een net verworven diploma thuis.

Nah.... duidelijk toch?!

Ik zie Laura Stil, geboortedatum 25 mei 2000
en meer kon ik er niet van maken maar dit is een
valbreek-diploma !
Helemaal officieel zoals je ziet. Tja... je kunt het maar beter op zak hebben hè.
Ze was blij... uiteraard !

En vandaag behaalden de boys & girl van FC Hercules F4 een succesje, want... 2e geworden op het voetbaltoernooi van KFC. Dus ook Christian blij (geheel links) !
Op dit moment zit hij met manlief voor het eerst van z'n leven bij een echte voetbalwedstrijd van Oranje, het oefenduel Nederland - Noord-Ierland en hij zal opgewonden zijn want de eindstand is 6-0, dan is een voetbalwedstrijd bekijken nog net even leuker !

17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Laura en Christiaan!
    Sportieve kids hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een helden, gefeliciteerd!
    Grappig je haalt hem er wel uit, lijkt op zijn zus.
    Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh enne jij hebt het goed geraden, het is een rokje van een overhemd, binnenkort meer. Ben ook benieuwd naar wat jij nog weer recykleert..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh leuk hoor een rokje van een overhemd, ik geloof dat ik de drang voel aankomen de kast van m'n man om te kiepen ;-0
      Ik heb alweer 1 rokje af en nog wat geknipt waarvan ik nog niet weet of het wel wat gaat worden. Ben nu bezig met project jurk wordt vestje. Een heel gepuzzel met een toch wel grote meidenmaat!

      Verwijderen
  4. Mijn mannen (Midas, manlief en mijn vader) zijn naar Londen vandaag, België tegen UK, (belgen hebben verloren natuurlijk) maar zo fijn om mijn vader deze ochtend zo verheugd om deze dag, te zien! Nog even en wij gaan weer helemaal los, aangezien de belgen niet bij het EK zitten, zijn wij fervente oranje-supporters, Zalig vind ik dat, die hele oranje gekte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heerlijk toch hè hoe dat voetbal verbroedert ! Wat tof dat de 3 mannen naar Londen zijn en België verloren, ach wat maakt het uit, ze waren er mooi wel bij.
      Inmiddels is Christian echt helemaal hieper de pieper thuis gekomen, helemaal in oranje natuurlijk !
      Ga jij ook maar lekker oranje supporteren hoor!

      Verwijderen
  5. Goh hij zal zich wel groot voelen daar in die mannenwereld, én heel veel plezier hebben. Leuk hé terecht een fiere mama zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat diploma..wat zal ze trots zijn...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah wat goed van ze zeg!! Zo mooi om je kindjes zo trots te zien he!!

    Leuk he de overwinning en er dan bij zijn!! Die jongen had vast de avond van zijn leven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed een diploma voor Laura en kampioenschap voor Christian en dat in een weekend! Gefeliciteerd allebei!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super dikke proficiat voor je 2 kids!!!
    dat s toch weeral iets om super vrolijk van te worden!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Blije kinderen, blije mama's, het leven kan zo mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PROFICIAT LAURA EN CHRISTIAN! Allebei een mooie prestatie! Geweldig hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah daar mag je erg trots op zijn! Lekker sportief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooier kon het weekend niet beginnen! Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...