donderdag 28 juni 2012

RecyKleren ... niet af te leren

Streelzacht Jack & Jones heren t-shirt met leuke print + Hema gele jongens longsleeves wordt....:
+ gratis blik op het rommelige deel van de zolder dat nog op een goede afwerking wacht (ooit).
Wat zou het fijn zijn als alles uit het zicht is (keep on dreaming).

De onderkant van een gesmockt Esprit tuniekje voorzien van een andere bovenkant omdat Laura het anders "te geel en te bloemerig" vond, zij vraagt... ik los het op :
 
En nog 2 rokjes voor Laura, gemaakt van shirts en resten tricot. Voor de 2 onderstroken heb je best wat stof nodig, dat red je niet met shirtjes, gelukkig had ik nog wat bijpassende tricot liggen, dat kwam nu mooi van pas.




Verder heb ik nog een tuniekje gemaakt met als basis de Roos 5011A, ik dacht ik knip een 140 voor de breedte maar ai ai meisje zit erin als een worst, wel jammer want het is een leuk ding geworden vind ik. Ik moet nog wel iets met de mouwtjes doen. Laura wil echt geen pofmouwtjes meer dus ik dacht het te laten fladderen maar dit zit raar. Ze grapte dat ze zo in StarWars mee kon spelen.
Afijn, het is haar toch te klein, ik ga het aanpassen en dan maar verkopen denk ik ;-)

Ik ga even brainstormen over de cadeautjes voor de juffen, zucht.... ik heb totaal geen inspiratie. Ik dacht een tas te maken maar dat mag niet van Christian want dat maken ze al in de klas.

xxx

P.S. Hebben jullie het ook, ineens zijn hieronder de 'opmerkingen' verdwenen.... (ze staan nog wel in mijn blogger); zo langzamerhand vraag ik me af wat er allemaal gebeurt bij Blogger, hoe kan dat nou toch steeds !

23 opmerkingen:

  1. Hey je layout is een beetje veranderd!
    Cadeautjes voor de juffen...een ontbijtmandje?
    Naai een mandje en vul dat met potje confituur en bak wat scones of wat cake, zakje thee erbij?
    Kijk eens bij elisanna, die had vandaag ook van die mooie mandjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaaaaaaaaaa die had ik ook al gezien, die mandjes zijn super, tis wel een goed idee eigenlijk !

      Verwijderen
    2. oh en die layout....... soms rommel ik wat, ik ben nog niet tevree

      Verwijderen
  2. Vooral blijven doorgaan met recyclen hoor.
    WOW WOW WOW!!!!!!!!

    Succes met afscheidskadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer goed bezig geweest! Super leuk die gerecykleerde kleren.
    En inderdaad: bij mij staat nu ook Opmerkingen in plaats van Reacties. Stom van Blogger. Soms is het hier net Facebook, gebeuren er ook dingen zonder dat je het wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk! Maar mooi hoor al die gerecycleerde kleren! Je dochter boft maar! Oh de juffen ja dat komt er hier ook aan, wat dacht je van cookies in a jar of zoiets kijk eens op pinterest! Groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's ook best een goed idee, moest even opzoeken wat het ook alweer was :-)

      Verwijderen
  5. Het wordt steeds mooier! Ik ben inmiddels jaloers op de gave garderobe van de jongedame!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer erg geslaagd allemaal! Volgens mij is geen kledingstuk meer veilig voor jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met al die rokjes kan ze alle dagen iets anders aan.. kei leuk weeral.. super goe gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke kleding stukken weer! Ben inmiddels wel benieuw hoe de kledingkast er van binnen uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je geloven dat ze een kledingkast heeft van 50 cm breed (Pax - Ikea) en een paar mandjes, that's ik, kwestie van vouwen haha!

      Verwijderen
  9. Oh wat gaaf weer!!!! Die rokjes zijn zoooooo mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heeeeeeeeel mooi gedaan weer! jij bent de koningin van het recyKleren!!!!
    ik heb trouwens geen problemen met mijn 'opmerkingen' ... alleen dat het een week geleden nog 'berichten' heette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nu klik ik op de datum... en zie ik opeens jullie berichten staan pfffffft wat een gedoetjes

      Verwijderen
  11. gij zijt toch wel ne krak, elke keer maak je weer toffe dingen, uw dochtertje heeft geluk ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Gaat je goed af dat recyclen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, je bent echt supergoed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtexemplaartjes! Het patroontjes en de stofjes voor zo'n Joly rokjes liggen hier klaar. Bij mij ook opmerkingen hoor nu, strange.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig leuke dingen heb je weer gemaakt! Vooral het eerste jurkje vind ik super! Jouw Laura mag zich gelukkig prijzen met zo'n creative mams, daar groeit je kledingkast lekker van en van kleding kunnen de meeste meisjes, groot en klein, geen genoeg krijgen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh, wagt weer leuk allemaal! De kast zal toch zo langzamerhand wel eens uitpuilen?? :)
    De jurkjes zijn geweldig, ik moet me daar toch maar weer eens aan wagen.
    Fijne dag en succes vanmiddag op school.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een prachtige recykleren, ik wilde dat ik daar in paste;).
    Prachtig die rokjes, jurkjes...helemaal superrr.
    Mmm wat lees ik daar toch over kadootjes voor de juffen, gelukkig deden ze daar een paar jaar geleden niet aan mee. Mmm is al weer heel wat langer geleden ;) mijn dochter is nu 19 :D.
    Hey girl ik heb vanavond nog mijn Give Away lopen en weet eigenlijk niet of jij nu wel of niet van de roze afdeling bent, maar heb een roze ketting weggever van rozenkwarts en roze gekleurde howliet ;). You are welcome to join hihi. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...