vrijdag 15 juni 2012

Leuke top nog leuker gemaakt

Ik heb een leuke top nóg leuker gemaakt met een gezellig gehaakt randje, voila :

Dat neon kleurtje groen staat Laura super, maar ze wil niet steeds helemaal op de foto en dat respecteer ik natuurlijk.
Ik heb 'm ook nog in het neon oranje gekocht (Action), wil ik ook nog een randje onder maken, moet nog even bedenken welke kleur dat gaat worden.
De tip van de top kreeg ik van Bien, maar zij maakte er iets heeeeeeeeeeeeel anders van, kijk maar.
Ze hebben er ook leggings van en ik zag dat ze bij de Zeeman ook haltertops hebben in deze kleurtjes, ik word er vrolijk van!

Mijn RecyKleer project gaat lekker hoor, bijna 2 jurkjes klaar en oh oh oh wat gaat dat leuk worden (vind ik zelf dan).

Ik ga weer achter de naaimachine in gevecht met het flubberige tricot, puf puf. Zo jammer dat mijn lockmachine kuren heeft, ik moet 'm maar gauw wegbrengen voor een stevig onderhoudsbeurtje denk ik.

Fijne Dag, Syl

21 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dat er leuk uit. Ik was ondertussen al weer de hort op bij Bien maakt op bezoek waar ik meteen volger ben geworden. Ben jullie allebei al vaker in andere blogs tegengekomen en het moest nu toch zo zijn dat ik jullie nu tegenkom ;). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! (moet ook maar s naar de action...)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eerst maak je festonsteken rondom met een naald en vervolgens begin je met haken. Ik heb vasten gedaan paar toeren en vervolgens boogjes van 3 lossen en dan steeds 1 steek overslaan. Volgens mij staat ergens op het blog van Maarnietvangrijs een tutorial maar je kunt gewoon naar eigen inzicht haken.

      Verwijderen
  3. Leuk die gehaakte randjes!
    Ik heb inmiddels een hele stapel recycelbare kleding liggen na het uitmesten van mn kasten. Nu nog leren naaien hahaha randjes haken dat lukt me wel hihihi

    Fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. uuuuh je kunt ook proberen de naden aan elkaar te lijmen hahahahahahaha of haken !

      Verwijderen
  4. Jouw dochter treft het maar met zo'n moeder!
    Een kast vol kleren. Leuk hè, om te doen en om te zien.
    Ik doe bij jou weer inspiratie op voor een (klein) kleindochtertje.
    Fijn weekend, groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf!!!! Ik denk dat ik morgen even dringend naar de Action moet..... ;-))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het leuk geworden.Ik heb sinds deze week een haakpen, ben benieuwd of ik het snel onder de knie krijg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk eens wat ik net tegenkom, leuk om voor Laura te maken: http://mytwobutterflies.blogspot.nl/2012/06/one-shoulder-top-refashion-tutorial.html
    Off-shoulder!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooh je bent geweldig, die was ik nog niet tegengekomen, gelijk opgeslagen. Ik ga ook es op die andere blog kijken die je hieronder doorgeeft, leuk leuk leuk. Ik ben zó op dreef, 2 jurken af maar ik moet iets doen met die hals, zit gek grrrr.

      Verwijderen
  8. Hier zijn trouwens een heleboel ideeën te vinden (voor je stapel textiel van de kringloop!!): http://refashionco-op.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik geloof dat ik er ook nog maar 1 moet halen,en hem dan gewoon top laten deze keer! ;-)
    Met zo,n gaaf randje natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk...je blijft me verbazen met je mooie kledingstukken! Fijn weekend, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meisje wat is dit toch ontzettend leuk geworden!
    En dat gehaakte randje is super hip!

    liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel gezellig als je een reactie achterlaat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...